نسخه چاپی

از لحاظ مرغوبيت مدال ؛

فیلا ایران را نایب‎قهرمان جهان اعلام كرد

از سوی فیلا، تیم ملی كشتی فرنگی ایران به لحاظ مرغوبیت مدال در مكان دوم جهان قرار گرفت.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومي فدراسيون كشتي، رقابت‌هاي كشتي آزاد و فرنگي قهرماني جهان درحالي در شهر بوداپست مجارستان پايان يافت كه تيم‌هاي ايران عملكرد موفقيت آميزي داشتند.

در رقابت‌هاي كشتي آزاد تيم ايران كه پس از سال‌ها عنوان قهرماني را از آن خود كرد از نظر مرغوبيت مدال نيز عملكرد بسيار خوبي داشت به طوري كه در اين مسابقات صاحب 2 مدال طلا، يك نقره و دو برنز شد.

بر اين اساس تيم كشتي فرنگي كشورمان نيز كه قهرمانان المپيكي خود را همراه نداشت در اين رقابت‌ها صاحب دو مدال ارزشمند طلا شد كه براي اولين بار در اوزان 84 و 120 كيلوگرم بدست آمد.
بر اين اساس ملي پوشان ايران در حالي با كسب دو مدال طلاي ارزشمند، كشتي گيران روسي را پشت سر گذاشتند كه اين كشتي‌گيران سال‌ها بر كشتي جهان سلطنت مي‌كردند و از مدال‌هاي طلا سهم كوچكي را براي كشورهاي ديگر قائل بودند.

روس‌ها در مسابقات اخير در كشتي فرنگي تنها به يك مدال طلا بسنده كردند و در كشتي آزاد نيز با كسب 2 مدال طلا به كار خود خاتمه دادند.

فيلا در پايان مسابقات فرنگي قهرماني جهان در بوداپست در بخش پايگاه اطلاعاتي نتايج مسابقات (database) به رده‌بندي برترين تيم‌ها در بحث مرغوبيت مدال پرداخته كه كره جنوبي در مكان اول ايران بالاتر از روسيه در مكان دوم قرار دارد.

اكنون كشتي ايران هم در آزاد و هم در فرنگي رقيب جدي و قدرتمندي براي روس‌هاست و بايد اين روند را با تلاش و تدبير ادامه دهيم.

۱۳۹۲/۷/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...