نسخه چاپی

لغو اقامت و اخراج ایرانیان در امارات متوقف شد

در حالی كه تعدادی از ایرانیان مقیم امارات برای تعیین تكلیف اقامت خود به مراكز مربوطه به وزارت كشور امارات فراخوانده شده بودند، ماموران اماراتی به آنها اعلام كردند كه می‌توانند در امارات باقی بمانند.

به گزارش نما- ایسنا نوشت:

جمعی از ایرانیان مقیم امارات در تماس تلفنی این موضوع را اعلام کردند و گفتند که دولت امارات تصمیم‌گرفته موضوع اخراج ایرانیان را لغو و ایرانیانی که برای تمدید اقامت خود مراجعه کرده بودند بدون هیچ مشکلی پذیرفته شده و اقامت آنها تمدید شده است.

برخی از شیخ‌ نشینان امارات در ماه‌های گذشته با تمدید اقامت ایرانیان مخالفت کرده و با فراخوان آنها اقامتشان را لغو و از آنها می‌خواستند تا خاک امارات را ترک کنند.

همچنین بخشی از ایرانی‌هایی که پس از لغو اقامت برای بازگشت به کشور به فرودگاه‌های امارات مراجعه کرده‌اند در این باره گفتند که ماموران فرودگاه به آنها اعلام کردند در صورت تمایل می‌توانند همچنان در این کشور به کار و زندگی خود ادامه دهند.

ماه گذشته در گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه امارات با محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان به مناسبت تبریک آغاز فعالیت وی ظریف با تاکید بر روابط صمیمانه دو کشور ایرانیان مقیم امارات را پلی برای توسعه روابط ایران و امارات معرفی کرده بود.

۱۳۹۲/۷/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...