نسخه چاپی

اورشليم پست:

نتانیاهو خواستار سكوت وزرایش در قبال ایران

اورشلیم پست گزارش داد كه سخنگوی بنیامین نتانیاهو در تماس اخیرش با وزرای كابینه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از آنها خواست درباره ایران با هیچ رسانه‌ای گفت‌وگو نكنند.

به گزارش نما، روزنامه اورشلیم پست گزارش داد که این اقدام پس از آن انجام گرفت که نفتالی بنت، وزیر اقتصاد و تجارت رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با شبکه خبری بی‌بی‌سی مدعی شد که غرب باید با تحریم‌ها جمهوری اسلامی ایران را فلج کند.

بنت مدعی شد که حسن روحانی، رییس جمهور ایران با زرنگی در حال استفاده از لفاظی‌های گرم و دوستانه برای سرپوش گذاشتن روی اقدامات خشن است.

بنت مدعی شد کلمات نرم در نیویورک سانتریفیوژها در نطنز را متوقف نمی‌کند. تمرکز ما باید روی کارهای او باشد نه حرف‌هایی که می‌زند.

وزیر اقتصاد و تجارت رژیم صهیونیستی در پاسخ به اینکه این رژیم خواستار مشاهده چه چیزی در قبال ایران است، مدعی شد: ما خواستار یک راه‌حل دیپلماتیک برای این مشکل هستیم.غرب باید تحریم‌ها را تشدید کند، در غیر این صورت ایران هیچ کاری نخواهد کرد.

رییس کمیته امور خارجی کنست که رابطه نزدیکی با بینامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی دارد، هشدار داد که اگر یک راه‌حل دیپلماتیک در زمینه ایران به دست نیاید، رژیم صهیونیستی دست به کار خواهد شد.

دو وزیر لیکود پس از دریافت درخواست دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی (برای سکوت در قبال ایران) گفت‌وگویشان با شبکه دو این رژیم برای صحبت‌ درباره ایران را لغو کردند.

ولی دنی دانون، معاون وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در این گفت‌وگو حضور پیدا کرد و گفت که در زمینه حل درست این مساله به نتانیاهو اعتماد دارد.

دانون در این برنامه از باراک اوباما، رییس جمهور آمریکا برای مرتبط دانستن مساله ایران با مساله فلسطین انتقاد کرد.

زهاوا گال اون، رهبر حزب مرتز گفت شک و تردید نتانیاهو درباره ایران را درک می‌کند، ولی خواستار این شد که رویکرد دیپلماتیک در قبال ایران شانسی داشته باشد.

گال اون در صفحه فیس بوکش با تکرار اتهامات غرب مبنی بر نظامی بودن برنامه هسته‌یی ایران، نوشت: اگر راهی برای جلوگیری از دستیابی ایران به تسلیحات هسته‌یی بدون جنگی دیگر وجود داشته باشد ما از نظر اخلاقی وظیفه داریم آن را امتحان کنیم.

وی علاوه بر آن از نتانیاهو خواست در سخنرانی روز سه‌شنبه‌اش در مجمع عمومی سازمان ملل سران کشورها را سرزنش نکند.

این مقام رژیم صهیونیستی گفت: به جای سخنرانی کردن و ایراد یک سخنرانی بنده نوازانه در سازمان ملل و توصیه به اوباما و سایر رهبران جهانی درباره اینکه چگونه باید کارشان را انجام دهند، زمان آن فرا رسیده است که نخست‌وزیر ما در آینه به خود نگاه کند و برای جبران آسیب‌هایی که به بار آورده تلاش کند.

۱۳۹۲/۷/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...