نسخه چاپی

تذكر یك نماینده به اوباما: شما پیام رهبر انقلاب را متوجه نشدید

عکس خبري -تذکر يک نماينده به اوباما: شما پيام رهبر انقلاب را متوجه نشديد

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی ضمن تشكر از اتخاذ مواضع حكمیانه خردمندانه رییس جمهور در اجلاس سازمان ملل و تبیین اصولی مواضع جمهوری اسلامی براساس اصول حكمت، عزت و مصلحت به رییس جمهور آمریكا تذكر داد.

به گزارش نما، بهروز نعمتی در نطق میان دستور خود خطاب به اوباما گفت: پس از ملاقات با رژیم غاصب صهیونیستی مشخص شد که شما پیام رهبر انقلاب را متوجه نشدید؛ نرمش قهرمانانه قدرت مانور و عملیات ما را بیشتر می‌کند متاسفانه شما و همکارانتان باز هم مثل گذشته تحث تاثیر لابی سنگین صهیونیسم واقع هستید و سخنان بیهوده و مواضع باطل قبلی خود را تکرار کردید.

وی ادامه داد: بدانید که ما نه از خشم شما هراس داریم و نه به لبخند شما دلخوشیم.

نعمتی بخش دیگری از نطق خود را به تذکر به نایب رییس دوم مجلس اختصاص داد و گفت: توصیه‌ام به شما این است که از سعه صدر و ظرفیت‌های رییس مجلس پند بگیرد و تلاش کنید تا با پرهیز از هرگونه استبداد رای به جایگاه واقعی نمایندگان توجه شود، بدانید که شما برگزیده نمایندگان هستید اگر سخنگاه مجلس به بیان آلام مردم و دردهای آنها و اظهارنظر سریع درباره مسائل کشور مربوط نشود تاثیرگذاری و تقدس خود را از دست خواهد داد.

این نماینده مجلس اضافه کرد: امیدوارم شما با تصحیح رفتار خویش بتوانید باردیگر مورد اعتماد امنای ملت باشد.

نعمتی تذکری نیز به نعمت‌زاده وزیر صنعت داد و گفت: یک ایراد نمایندگان در جلسه رای‌گیری به شما سن‌تان بود که نمایندگان با اغماض و فقط به خاطر تجربیاتتان در بخش صنعت به شما رای دادند، اما ظاهرا شما تذکرات نمایندگان را جدی نگرفته‌اید و برخی از معاونین شما از شما سبقت سنی گرفته‌اند، ظاهرا به دنبال این هستید که خودتان را از معاونین‌تان جوان‌تر معرفی کنید.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی از این افراد به جای داس کرانتین در اختیار گرفته‌اند و با شدت تمام به قلع و قمع مجموعه پرداخته‌اند که این به دور از دولت تدبیر و امید است.

نعمتی خطاب به حسن روحانی نیز گفت: یکی از اصلی‌ترین مشکلات مردم اشتغال جوانان است، پیشنهاد می‌دهم کمیته‌ای مشترک از دولت و مجلس تشکیل شود و نسبت به تدوین برنامه عملیاتی و اجرایی برای رفع مشکل اشتغال اقدام کند؛ بیکاران امروز، بیکاران پنج سال پیش و ده سال پیش فرق دارند، این افراد، افرادی تحصیلکرده و متوقع هستند نه بیکاران بی‌سواد و کم‌سواد گذشته.

این نماینده مجلس با اشاره به مصاحبه رییس کل بانک مرکزی عنوان کرد: متاسفانه سخنرانی‌های غیرکارشناسی و التهاب‌بخش شما باعث التهاب در بازار شده، تجربه نشان داده هروقت رییس کل بانک مرکزی کمتر مصاحبه کند بازار، صنعت و اقتصاد کشور کمتر دچار التهاب می‌شود، آخرین مصاحبه شما التهابات شدیدی در جامعه ایجاد کرد.

به گزارش ایسنا، تذکر به وزیر نیرو برای حل مشکل چاه‌های آب روستایی اسدآباد و وزیر راه برای عملیاتی کردن گردنه اسدآباد صحبت‌های پایانی نعمتی بود.

۱۳۹۲/۷/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...