نسخه چاپی

اسناد عجیب جاسوسی ایران از رژیم اسرائیل!

كاربری در این رابطه نوشته است: چرا باید كسی عكس‌هایی بگیرد كه با جستجو در گوگل هم پیدا می‌شود؟!

مقام‌های رژیم صهیونیستی همزمان با سفر بینامین نتانیاهو،نخست وزیر این رژيم به واشنگتن برای مذاکره با اوباما از بازداشت یک شهروند ایرانی-بلژیکی به اتهام جاسوسی خبر دادند. فردی که گفته می‌شود نامش علی منصوری است روز گذشته به دادگاه برده شد اما اسناد ماجرای جاسوسی‌ که اسرائيلی‌ها می‌گویند آن کشف کرده‌اند چه چیزهایی است ؟

به گزارش مجله مهر، شین‌بت یا اداره امنیت داخلی رژیم صهیونیستی دو روز قبل از بازداشت شخصی خبر داد که به ادعای مقام‌های این رژيم در حال جاسوسی برای ایران بوده است. کسی که نامش علی منصوری اعلام شده و مقام های اسرائيل می‌گویند گذرنامه بلژیکی با نام آلکس مانز داشته به تازگی در دادگاه حاضر شده است. شین‌بت برای اثبات ادعای خود درباره جاسوس بودن این فرد عکس‌هایی را منتشر و اعلام کرده که علی منصوری این عکس‌ها را از ساختمان سفارت آمریکا گرفته است. عکسی از سالن فرودگاه بن گورین هم به عنوان یکی از اسناد جاسوسی این فرد منتشر شده است!

در سایت‌های اینترنتی هم انتشار این عکس‌ها با خنده و جوک‌های کاربران مواجه شده است. کاربری در این رابطه نوشته است: چرا باید کسی عکس‌هایی بگیرد که با جستجو در گوگل هم پیدا می‌شود؟!

کاربری دیگری همه با طعنه گفته است: چقدر قانع کننده و مستدل؛چند وقت دیگر این دروغ جدید هم روشن می‌شود.

میشل ارکابی، وکیل علی منصوری در گفت و گو با آسوشیتدپرس وضعیت پرونده او را پیچیده خوانده و اتهامات مطرح شده را به دور از واقعیت دانسته است. خنده‌دار بودن عکس‌ها و بازداشت این فرد همزمان با سفر نتانیاهو که حسابی از مذاکره تلفنی روسای جمهوری ایران و آمریکا عصبانی است می‌تواند همه را متوجه نمایش جدید رژيم صهیونیستی کند.

۱۳۹۲/۷/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...