نسخه چاپی

دانش‌آموز آبدانی به بیرون از مینی‌بوس پرت شد

دانش آموز آبدانی كه از مینی‌بوس به بیرون پرت شده بود، بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد.

به گزارش نما به نقل از مهر، آبدان شهری که به سرعت جمعیت روزافزون را از اطراف وحومه را به سمت خود می کشاند واکنون به عنوان یک بخش جدید التاسیس درآمده است که این روزها با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کند.

بحث ایجاد فضاهای آموزشی و احداث دبستان در این شهر هم اکنون خود به معضلی بزرگ تبدیل شده است.

آبدان تنها یک دبستان دارد/ ازدحام دانش‌آموزان موجب نگرانی است

نایب رئیس شورای شهر آبدان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: شهر هفت هزار نفری آبدان تنها دارای یک دبستان ابتدایی پسرانه است که ازدحام جمعیت دانش آموزان باعث نگرانی اولیای دانش آموزان شده است.

ابراهیم رشیدی فرد افزود: سال گذشته دبستان 17شهریور به دلیل قدمت زیاد و فرسودگی توسط اداره نوسازی تخریب شد که قرار بود امسال به بهره برداری برسد و دانش آموزان به صورت موقت در دبستان شهید مطهری تحصیل کنند اما هم اکنون این پروژه در حد فنداسیون رها شده است و دانش آموزان در دبستان شهید مطهری جمعیت 320 نفری را تشکیل می دهند.

دانش‌اموزان چند کیلومتر برای رفتن به مدرسه پیاده می‌روند

وی گفت: هم اکنون دانش آموزان به دلیل بعد مسافت و نداشتن دبستان در محل سکونت خود باید مسافت چند کیلومتری را با پای پیاده طی کنند تا خود را به مدرسه برسانند وعده ای هم در مینی بوس 40 نفر باید بنشینند وخود را به مدرسه برسانند.

وی ادامه داد: روز گذشته بر اثر ازدحام زیاد دانش آموزان در مینی بوس یک دانش آموز کلاس پنجمی به نام علی نیک نام ناگهان از مینی بوس به پایین پرت می شود و او را فورا به بیمارستان برای مداوا می‌برند که به دلیل جراحت زیاد در بیمارستان کنگان جان خود را از دست می دهد.

رشیدی فرد با اشاره به پیگیری مردم شهر برای رسیدگی به این وضعیت، اضافه کرد: مردم درخواست‌های بسیار زیادی برای این موضوع دارند و در پی پیگری برای رسیدگی بیشتر به این مهم هستند.

۱۳۹۲/۷/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...