نسخه چاپی

نتانياهو در مصاحبه با سي‌ان‌ان:

نباید به تهران اجازه غنی‌سازی داد

نخست‌وزیر رژیم‌ صهیونیستی در ادامه مواضع افراطی و بعضاً مضحك خود در آمریكا، ایران را به تلاش برای ایجاد هولوكاستی دیگر متهم كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، «بنیامین نتانیاهو» در ادامه تلاش‌های خود برای فضاسازی علیه ایران، در مصاحبه با شبکه «سی‌ان‌ان» مدعی شد ایران برای هولوکاستی دیگر و کشتار 6 میلیون یهودی برنامه‌ریزی می‌کند.

نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی در سفر هفته گذشته خود به آمریکا که با هدف دیدار با «باراک اوباما» و سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل صورت گرفت، تمام تلاش خود را برای ایجاد جوی منفی علیه تلاش‌های دیپلماتیک دولت جدید ایران به کار گرفت.

وی در بخشی از مصاحبه‌ای که روز گذشته از شبکه «سی‌ان‌ان» پخش شد، گفته است: چه ایران به هولوکاست اذعان کند، چه اذعان نکند، در هر صورت خود در حال برنامه‌ریزی برای دست زدن به هولوکاستی دیگر هستند، برای کشتار 6 میلیون یهودی دیگر.

نتانیاهو که به اذعان رسانه‌های اسرائیلی از جمله روزنامه «هاآرتص» به شدت از احتمال بهبود روابط تهران با غرب نگران است، در چند روز گذشته مواضع عجیب و گاها مضحکی اتخاذ کرده است. وی در گفت‌وگو با رادیو ملی آمریکا هم گفته است اگر ایرانی‌ها بخواهند، حاضر است گزینه مذاکره با رئیس‌جمهور ایران را بررسی کند! وی در گفت‌وگو با بی‌بی‌سی فارسی هم از چند عبارت فارسی استفاده کرد.

نتانیاهو در مصاحبه با سی‌ان‌ان بارها ایران را به تلاش برای دستیابی به تسلیحات هسته‌ای متهم کرد و گفت نباید اجازه غنی‌سازی به ایران داد. وی همچنین بار دیگر تنها راه دستیابی به راهکاری دیپلماتیک برای پرونده هسته‌ای ایران را توقف کامل برنامه هسته‌ای ایران دانست.

این اولین بار نیست که نتانیاهو ایران را به تلاش برای دست زدن به هولوکاستی دیگر متهم می‌کند. وی در ماه ژانویه در روز جهانی «هولوکاست» هم گفته بود ایران قصد دارد هولوکاستی دیگر به راه بیاندازد و به همین دلیل اصلی‌ترین ماموریت اسرائیل جلوگیری از دستیابی تهران به سلاح اتمی است.

۱۳۹۲/۷/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...