نسخه چاپی

حجت‌الاسلام والمسلمين شريعتي مقدم تشريح كرد

اقدامات كمیته تدبیر راهكارهای كاهش جمعیت كیفری

معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: در راستای اجرای دستورالعمل ریاست قوه قضائیه، كمیته‌ای به نام تدبیر راهكارهای ساماندهی امور زندانیان و كاهش جمعیت كیفری زندانیان در دادگستری استان خراسان رضوی تشكیل شده است.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران،‌ معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب مشهد اقدامات کمیته تدبیر راهکارهای کاهش جمعیت کیفری را تشریح کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شریعتی مقدم گفت: در راستای اجرای دستورالعمل ریاست قوه قضائیه و بنا به دستور رييس کل دادگستری خراسان رضوی، کمیته‌ای به نام کمیته تدبیر راهکارهای ساماندهی امور زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندانیان در دادگستری استان خراسان رضوی تشکیل شده است.

وی افزود: این کمیته متشکل از معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد در امور اجتماعی و پیشگیری از جرم و دبیر کمیته، معاون رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب مشهد مقدس ،نماینده معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری استان خراسان رضوی، نماینده جرای احکام کیفری دادسرای عمومی مشهد مقدس، نماینده اجرای احکام دادسرای انقلاب مشهد مقدس، نماینده حوزه نظارت بر زندان دادسرای عمومی و انقلاب مشهد مقدس، نماینده اداره کل زندان‌ها و اداره شوراهای حل اختلاف دادگستری خراسان رضوی است که تاکنون جلسات متعددی نیز در راستای اجرای این دستورالعمل تشکیل شده است.

معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب مشهد خاطرنشان كرد: کمیته تدبیر با برگزاری جلسات در محل زندان مرکزی مشهد در ماه‌های تیر، مرداد و شهریور سال امسال در مجموع 8 جلسه تشکیل داده و تعداد 29 مصوبه داشته که محوریت این جلسات در راستای اجرای دستورالعمل ریاست قوه قضائیه در خصوص ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها بوده است.

۱۳۹۲/۷/۱۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...