نسخه چاپی

ادعای وجود یك فیلم دردسرساز علیه علی دایی

برخی ادعا می كنند فیلمی علیه یكی از نمایندگان علی دایی وجود دارد كه می تواند برای سرمربی پرسپولیس در صورت واقعی بودن مشكلاتی ایجاد كند.

به گزارش نما، علی دایی به صراحت گفته در صورتی که محمد مایلی کهن بتواند یکی از حرف هایش را ثابت کند من از فوتبال و حتی ایران می روم ولی اگر نتوانست چنین کاری کند او مرد باشد و از فوتبال برود!

سرمربی پرسپولیس آن قدر با قدرت و صراحت این حرف را بیان کرده که کمتر کسی به این مسئله شک می کند که مدرکی علیه دایی یا حتی نمایندگان او که محمد مایلی کهن آنها را کارچاق کن نامیده وجود داشته باشد با این حال گفته می شود اکنون از سوی برخی فیلمی رو شده که می تواند به ضرر دایی باشد.

این فیلم که ظاهرا در خانه ای در خیابان گیشا تهران گرفته شده است، خانه یکی از مسئولان یکی از تیم های متمول را نشان می دهد. در این فیلم یکی از افرادی که خود را نماینده دایی معرفی می کند به بازیکن می گوید باید ۲۰۰ میلیون تومان بدهی تا علی دایی تو را جذب کند! در صورت پرداخت این پول من با دایی صحبت می کنم و او هم تو را به تیم خودش می آورد.

شنیدیم که فردی که این فیلم را در اختیار دارد می خواهد آن را در اختیار هیئت رسیدگی به تخلفات فوتبال ایران قرار بدهد.

اگر صحت این فیلم تایید شود در آن صورت ممکن است برای دایی مشکلاتی ایجاد شود. البته اگر این فیلم از سوی مسئولان ذی صلاح واقعی تشخیص داده شود.

نباید فراموش کنیم که از این دست کلاهبرداری ها به اسم افراد و حتی تیم ها و باشگاه های بزرگ از سوی افرادی شیاد انجام شده است با این حال ظاهرا این فرد یکی از نمایندگان منتسب به دایی است.

۱۳۹۲/۷/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...