نسخه چاپی

تشكیل پرونده علیه دایی و مایلی‌كهن

هیچ كس نمی‌تواند افراد دیگر را در مصاحبه‌ها به این شكل زیر سوال ببرد

دبیر ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال می‌گوید صحبت‌های دایی و مایلی کهن علیه یکدیگر تخلف است و کمیته انضباطی در این باره تصمیم گیری خواهد کرد.

به گزارش جنوب نیوز، حجت الاسلام علیپور در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت پرونده‌ محسن قهرمانی، اظهار کرد: ما پرونده‌ را تکمیل ‌کرده‌ایم و در حال حاضر به شخصه در حال بازبینی آن هستم. تا ساعت سه آن را در جلسه اعضای ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای ارائه می‌کنم. بعد از این که اعضا پرونده‌ را دیدند، شاید حکمی صادر شود و شاید هم به زمان دیگر موکول کنیم. به شخصه تلاش کرده‌ام که پرونده‌ کاملا شفاف و کامل باشد.

او در پاسخ به این سوال که آیا هنوز هم صحبت‌های دایی و این پرونده‌ برای او قابل تامل است، اظهار کرد: به هر حال اگر این صحبت‌ها قابل تامل نبود، من اینقدر نسبت به آن حساسیت نداشتم و آن را پیگیری نمی‌کردم. برای تکمیل پرونده‌ تلاش زیادی کرده‌ام و ان‌شاءالله توانسته باشم در شفافیت ماجرا نقش کافی را ایفا کرده باشم.
دبیر ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا صحبت‌های دایی و مایلی کهن قابل پیگیری است، بیان کرد: ما در ماده یک، بند هشتم که مربوط به رابطه باشگاه‌ها است داریم که هیچ کس نمی‌تواند افراد دیگر را در مصاحبه‌ها به این شکل زیر سوال ببرد. صحبت‌های مطرح شده از سوی این دو نفر تخلف است، این طور صحبت کردن خلاف آیین‌نامه است و در آیین‌نامه کاملا مصادیق تخلف ذکر شده است.

او در ادامه، افزود: این وضعیت خلاف روند حرفه‌ای است و با توجه به این که گزارش داور، ناظر ، مسئولان ذی‌ربط و موارد اظهارات رسانه‌ای مشخص شده و برخی از مصاحبه‌ها هم در حال ضمیمه هستند، دیروز پرونده‌ مربوطه به کمیته‌ انضباطی ارسال شد و این کمیته‌ باید در این باره تصمیم بگیرد.

۱۳۹۲/۷/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...