نسخه چاپی

سی.ان.جی دوباره گران می‌شود

رییس انجمن صنفی جایگاه داران سی.ان.جی – در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این كه طبق وعده وزیر نفت قیمت سی.ان.جی در اواخر مهرماه افزایش خواهد یافت گفت: آقای زنگنه به جایگاه‌داران سی.ان.جی قول دادند كه مصوبه افزایش قیمت سی.ان.جی را از شورای اقتصاد دریافت كنند.

به گزارش نما، وی با اعلام این که تاکنون افزایش قیمت سی.ان.جی نهایی نشده است در مورد نرخ جدید کارمزد فروش این سوخت گفت: پیشنهاد انجمن جایگاه‌دارن سی.ان.جی افزایش کارمزد از ۴۰ تومان به ۸۵ تومان است اما سازمان حمایت از مصرف کننده و تولید کننده ۷۵ تومان را پیشنهاد داده است.

رییس انجمن صنفی جایگاه داران سی.ان.جی در مورد رقم پیشنهادی وزیر نفت هم گفت: وی تا کنون رقمی را اعلام نکرده است اما امیدوارم با توجه به این که در دو سه سال گذشته رقم کارمزد جایگاه‌داران سی.ان.جی افزایش نیافته است رقم مناسبی برای کارمزد این جایگاه‌ها تعیین شود تا افزایش نیافتن کارمزد در این مدت را جبران کند. در حال حاضر قیمت هر متر مکعب گاز سی.ان.جی ۳۱۰ تومان است که در صورت افزایش قیمت، این نرخ به ۳۴۵ تا ۳۵۵ تومان خواهد رسید. پیش از این از ۹ مردادماه امسال یکبار قیمت هر متر مکعب گاز سی.ان.جی ۱۰ تومان افزایش یافته بود.

۱۳۹۲/۷/۱۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...