نسخه چاپی

نتانیاهو تصور می‌كند برگ‌های سبزش در فتنه‌انگیزی علیه ایران رو به اتمام است

عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رژیم صهیونیستی از این موضوع در هراس است كه با قبول فعالیت هسته‌ای ایران از سوی آمریكا دروغ‌های عنوان شده توسط این رژیم برملا شده و از اهداف شومشان ناكام بمانند و ایران بتواند به فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای خود ادامه دهد.

به گزارش نما، ابراهيم آقامحمدي نماينده خرم‌آباد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به مواضع نتانياهو بعد از سخنراني در مجمع عمومي سازمان ملل گفت: نتانياهو تصور مي‌كند برگ‌هاي سبز او در مورد فتنه‌انگيزي عليه ايران رو به اتمام است.

وي با اشاره به موضوع مذاكره بين ايران و آمريكا ادامه داد: رژيم صهيونيستي از اين مسئله وحشت دارد كه حقانيت موجود در مراكز هسته‌اي ايران به دنيا نشان دهد که ايران نه به دنبال سلاح هسته‌اي بوده و نه خواهد رفت، بلكه از انرژي هسته‌اي فقط در جهت مصارف صنعتي، پزشكي و ... استفاده خواهد كرد.

آقامحمدي در ادامه تصريح كرد: رژيم صهيونيستي تاكنون با دروغ و شايعه‌‌ پراكني‌هاي شبكه‌هاي رسانه‌اي صهيونيستي كه در سرتاسر جهان داير كردند با دروغ و افترا عنوان کرده كه ايران در حال ساخت سلاح هسته‌اي است.

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با بيان اين مطلب كه رژيم صهيونيستي از اين موضوع در هراس است كه با قبول فعاليت هسته‌اي ايران از سوي آمريكا دروغ‌هاي عنوان شده توسط اين رژيم برملا شود، اظهار داشت: صهيونيست‌ها هراس دارند كه از اهداف شومشان ناكام مانده و ايران بتواند به فعاليت‌هاي صلح‌آميز هسته‌اي خود ادامه دهد.

وي در ادامه با بيان اين مطلب كه رژیم صهيونيستی اينگونه فرافكني‌ها را بخشي از امنيت خود تلقي مي‌كند، گفت: آمريكايي‌ها بايد به اين مسئله توجه كنند كه چرا رژيم صهيونيستي از مذاكره ايران و آمريكا در هراس است؛ ايران كه قصد زورگويي به آمريكا را ندارد.

آقامحمدي همچنين بيان كرد: ايران و آمريكا مي‌توانند در مورد مسائل بينابين و در يك چارچوب مشخص شده و با رعايت حقوق متقابل با يكديگر صحبت كنند.

عضو كميسيون امنيت ملي در پايان خاطرنشان کرد: اين آمريكايي‌ها هستند كه بايد در مورد وحشتي كه رژيم صهيونيستي را فراگرفته تامل كنند تا دولتمردان و لابي صهيونيسم ابزاري براي اعمال فشار بر روي اوباما و تيم مذاكره كننده شوند.

۱۳۹۲/۷/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...