نسخه چاپی

وزیر خارجه وفاداری به ولایت رابه اوباما و كری ترجیح داد

طرفداران سازش با آمریكا سفر نیویورك را در بوق و كرنا می‌كردند و جوری صحبت می‌كردند كه انگار فردا صبح روابط ایران و آمریكا برقرار می‌شود، این یكی را تحویل بگیرند كه وزیر خارجه دولت امید و اعتدال، وفاداری به ولایت را به اوباما و كری ترجیح داد.

به گزارش نما، سایت اینترنتی خودنویس وابسته به گروهی از روزنامه‌نگاران زنجیره‌ای متواری با انتشار متن فوق، به اظهارات وزیر امور خارجه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی پرداخت که دیدار طولانی خود با جان کری و تماس تلفنی رئیس‌جمهور با اوباما را مصادیق اقدام‌های نابه‌جا در کلام رهبر معظم انقلاب توصیف کرده است.

خودنویس می‌‌افزاید: نمی‌دانم دوستان بنفش‌اندیش اصلاح‌طلب شروع به تکذیب می‌کنند یا خیر ولی ظریف در جلسه کمیسیون امنیت ملی نسبت به ملاقات طولانی‌مدت با کری ابراز پشیمانی کرده و نیز گفته تماس روحانی با اوباما نابجا بود.

او وفاداری به ولایت را به اوباما و کری ترجیح داد. با چه زبانی بگویم باباجان اینها سر و ته یک کرباسند. حالا تکلیف لایکی‌ها در فیس‌بوک چه می‌شود. لابد می‌گویند لایک ما رو پس بده. فعلا که کیهان این اقدام او را صادقانه و در خور تحسین خوانده است.

۱۳۹۲/۷/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...