نسخه چاپی

ظریف به‌علت كمردرد این هفته به مجلس نمی‌آید/پاسخگویی به سئوال نمایندگان درفرصتی دیگر

معاون پارلمانی وزارت امور خارجه، با اعلام اینكه محمدجواد ظریف به‌علت كمر درد این هفته به كمیسیون امنیت ملی نمی‌آید، گفت: قرار است كه عراقچی و تخت روانچی در نشست امروز این كمیسیون حاضر شوند.

به گزارش نما، حسن قشقاوی، با اشاره به تشدید کمر درد محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، گفت: ظریف بعد از بازگشت از مذاکرات ژنو به دستور پزشک معالج یک هفته استراحت مطلق دارد، از این رو در این یک هفته وی برنامه‌های خود را به تعویق انداخته است.
وی از حضور نیافتن محمدجواد ظریف در نشست این هفته کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس به‌علت تشدید بیماری خبر داد و افزود:‌ بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده امروز من به‌همراه سید عباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین‌المللی و مجید تخت روانچی معاون اروپا و آمریکا در نشست امروز کمیسیون حاضر می‌شویم.

به گزارش خانه ملت، معاون پارلمانی وزارت امور خارجه، درباره محورها و دلایل دو سؤال نمایندگان مجلس از محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، توضیح داد: این سؤالات نمایندگان تنها مربوط به سفر رئیس‌جمهور به نیویورک آمریکا است و هیچ ارتباطی با مذاکرات هسته‌ای ژنو ندارد، از طرف دیگر امروز به سؤال‌کنندگان اطلاع دادیم که ظریف این هفته قادر به حضور در مجلس برای پاسخگویی به سؤالات نیست.


۱۳۹۲/۷/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...