نسخه چاپی

جلسه سه جانبه سران عربستان، اردن و امارات

در آستانه افزایش تلاش های بین المللی برای برگزاری ژنو ۲ سران سه كشور عربستان، اردن و امارات در بندر جده عربستان دیدار كردند.

به گزارش نما، به نقل از پایگاه خبری «اسکای نیوز» در آستانه افزایش تماس‌های بین المللی برای برگزاری کنفرانس«ژنو ۲» سران سه کشور عربستان ،اردن و ولی عهد امارات جلسه سه جانبه ای را در جده برگزار کردند. در این جلسه پادشاه عربستان میزبان عبدالله دوم پادشاه اردن و محمد بن زاید آل نهیان ولی عهد ابوظبی بود.

خبرگزاری رسمی عربستان نوشت: در این دیدار خلاصه‌ای از رخداده ها و تغییراتی جهان اسلام و عرب شاهد آن بوده است، مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در این دیدار همچنین سلمان بن عبد العزیز ولی عهد و وزیر دفاع محمد بن نایف وزیر کشور عربستان و بندر بن سلطان رئیس دستگاه اطلاعاتی عربستان نیز حضور داشتند. این دیدار همزمان با دیدارهای اخضر ابراهیمی در منطقه برای هماهنگی جهت برگزاری کنفرانس ژنو ۲ برگزار شد.

نظام سوریه می‌گوید که این سه کشور از نظر مالی و تسلیحاتی از تروریست‌ها حمایت می‌کنند. همچنین اردن در خاک خود پادگانهای آموزشی برای تروریستها فراهم کرده است که از خاک این کشور وارد خاک سوریه می‌شوند.

۱۳۹۲/۷/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...