نسخه چاپی

انتقال ۱۶ زائر بیمار از مكه به ایران

معاون حج و عمره مركز پزشكی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از بازگرداندن ۱۶ زائر بیمار به ایران خبرداد و گفت: در حال حاضر ۴۵ زائر در بیمارستانهای مركز پزشكی در مكه مكرمه و مدینه منوره بستری هستند كه اكثریت آنها در حال بهبود هستند.

به گزارش نما، دکتر ولید دنده بر گفت: از ابتدای عملیات حج تمتع، بیش از ۲۳۰۰ مأموریت انتقال زائر به مراکز درمانی انجام شد و تعداد ۱۰۷ نفر از بیماران که حال عمومی وخیم داشتند توسط ۲ دستگاه آمبولانس ICU Mobail مرکز پزشکی جهت ادامه درمان به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس ستاد عملیات پزشکی حج تمتع ۹۲ تصریح کرد: از ابتدای ورود زائران ایرانی تا کنون حدود ۴۸ هزار خدمت عمومی و تخصصی در چهار مرکز بیمارستان های مکه، مدینه و همچنین پلی کلینیک در عرفات و منا ارائه شد که می توان به ویزیت پزشکان تخصصی شامل دندان پزشکی، چشم پزشکی، مغز و اعصاب، داخلی، جراحی، گوش و حلق و بینی، آزمایشگاه، رادیولوژی و سونوگرافی و بستری در اورژانس، سی سی یو و بخش داخلی، اشاره کرد.

معاون حج و عمره مرکزپزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر، گفت: در حال حاضر تعداد ۷ بیمار در بیمارستانهای سعودی بستری هستند و خوشبختانه حال بقیه زائران خوب است که در صورت نیاز آمادگی انتقال پیش از موعد و اورژانسی آنها را داریم. همچنین تاکنون ۱۴ بیمار از مکه و ۲ بیمار از مدینه به همراه پزشک متخصص و تجهیزات اورژانسی و ضروری به ایران انتقال داده شده اند و پس از ورود به ایران برای ادامه درمان به بیمارستان های تخصصی اعزام می شوند.

۱۳۹۲/۸/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...