نسخه چاپی

یوسف سیدی:

حق ایران بود كه از گروهش صعود كند

مهاجم تیم ملی فوتبال نوجوانان درباره بازی مقابل اتریش به نكات جالبی اشاره كرد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، یوسف سیدی مهاجم اردبیلی تیم ملی اظهار داشت: خوشحالم که ایران به مرحله بعدی مسابقات صعود کرد. حق ما حتی صدرنشینی هم بود و می توانستیم آرژانتین و کانادا را ببریم اما توپهایمان وارد دروازه نمی شد.در روز بازی با اتریش هم چندین موقعیت را دوباره از دست دادیم.

وی ادامه داد:من به عنوان یک سرباز در خدمت تیم ملی هستم. در دو بازی گذشته به عنوان بازیکن ذخیره به میدان آمدم اما در بازی مقابل اتریش با تدبیر مربیان ازاول هم دربازی بودم و خوشحالم که مفید واقع شدم و توانستم گل برتری ایران را بزنم خدا را شکر مي‌کنم که توانستيم با يک بازي حساب شده اتريش را شکست دهيم و به مرحله بعد صعود کنيم. همه بازيکنان تلاش کردند و حقمان بود که از اين گروه صعود کنيم. گل من نتیجه تلاش همه بازیکنان بود.

سیدی درباره گلی که زد تصريح کرد: من در آن لحظه که توپ را گرفتم به پشت سرم نگاه کردم، دیدم فضای خالی برای نفوذ هستم، دریبل زدم و پس از اینکه از سه بازیکن عبور کردم توپ را با روی پا وارد دروازه اتریش کردم. بعد از آن هم یادم نمی آید چکار کردم. فقط فریاد می زدم و به سمت نیمکت رفتم. البته بازیکنان همه احساساتی شده بودند و جشن شادی را به صورت عجیبی گرفتیم.من قبل از بازی چند ثانیه به صورت تلفنی با مادرم صحبت کردم و او گفت که می داند من در این بازی گل می زنم. مادرم نذرکرده بود و بسیاری از پدر ومادرها بچه ها شب بازی با اتریش پای سجاده ها برای تیم ملی نوجوانان دعا می کردند.

سیدی در پایان در رابطه بازی مقابل نیجریه خاطرنشان کرد: بازي سختي با اين تيم داريم اما تلاش مي‌کنيم با اجراي دستورات کادر فني بهترين بازي را مقابل اين تيم انجام دهيم. بايد در روزهاي باقي مانده بيشتر کار کنيم که هماهنگ تر شویم. معمولا تیم ما مقابل تیم های بزرگ بهتر بازی می کند و ما می توانیم بازی مقابل آرژانتین را به نوع دیگری مقابل نیجریه انجام دهیم. نیجریه یکی از پرافتخارترین تیم های نوجوانان در تاریخ جام جهانی است.

۱۳۹۲/۸/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...