نسخه چاپی

راه‌اندازی مهد كودك شبانه در تهران

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی كشور از راه‌اندازی مهدهای كودك شبانه در تهران در صورت درخواست خانواده‌ها خبر داد و گفت: با هماهنگی‌های انجام شده از ماه آینده توزیع یك وعده غذای گرم در بیش از ۸ هزار روستا مهد آغاز خواهد شد.

به گزارش نما، محمد نفریه با اشاره به اینکه امسال بالغ بر ۲۱ میلیارد تومان برای توزیع یک وعده غذای گرم در روستا مهدها پیش‌بینی شده است، اظهار داشت: سالهای گذشته این اعتبار از ردیف بودجه اعتبارات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت می‌شد ولی امسال سازمان بهزیستی کشور ردیف بودجه‌ای را به این موضوع تخصیص داده است.

وی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود از ماه آینده توزیع یک وعده غذای گرم در روستا مهدها آغاز شود.

نفریه بیان داشت: در حال حاضر ۸ هزار روستا مهد در سطح کشور در حال فعالیت هستند که بیش از ۱۷۰ هزار کودک در این روستا مهدها حضور دارند.

معاون امور اجتماعی بهزیستی ادامه داد: سازمان بهزیستی کشور طرحی را تحت عنوان راه‌اندازی مهدهای کودک شبانه در دستور کار خود قرار داده است که در این طرح بنا داریم در مناطق صنعتی و در کنار مراکز درمانی مهدهای کودک شبانه راه‌اندازی کنیم.

وی افزود: در حال حاضر در ۵ استان، مهدهای کودک شبانه راه‌اندازی شده است که در صورت تمایل خانواده‌ها در تهران نیز این مهدها راه‌اندازی می‌شود.

نفریه در خصوص هزینه‌های مهدهای کودک شبانه نیز گفت: این مهدها موظفند بر اساس ابلاغیه‌های سازمان بهزیستی هزینه نگهداری و آموزش کودکان را دریافت کنند.

۱۳۹۲/۸/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...