نسخه چاپی

خشم كشورهای عربی از اظهارات الابراهیمی درباره ایران

الابراهیمی روز گذشته در تهران گفت: معتقدیم مشاركت ایران در نشست ژنو طبیعی، ضروری و نتیجه بخش است و ما امیدواریم از ایران برای حضور در این نشست دعوت شود.

به گزارش نما، خبرگزاری رویترز در گزارشی به رایزنی های روز گذشته "اخضر الابراهیمی" نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه با مقامات ایرانی پرداخته است.



این خبرگزاری با اشاره به تاکید الابراهیمی بر ضرورت حضور ایران در نشست ژنو دو، اعلام کرد: این مسئله حتمی است که کشورهای عربی از تاکید الابراهیمی بر حضور ایران در نشست ژنو خشمگین شوند.



رویترز به اظهارات نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه اشاره کرده که روز گذشته در تهران گفت: معتقدیم مشارکت ایران در نشست ژنو طبیعی، ضروری و نتیجه بخش است و ما امیدواریم از ایران برای حضور در این نشست دعوت شود.



در پایان این گزارش نیز به موضع مخالفان سوری درباره مشارکت در نشست ژنو دو اشاره شده، و آمده است: مخالفان سوری طی روزهای اخیر دعوتهای صورت گرفته از سوی کشورهای غربی و عربی درباره ضرورت حضور در گفتگوهای صلح را رد و اعلام کرده اند در صورتی که هیچ گونه فرصتی برای بقای اسد در قدرت نباشد در این نشست مشارکت می کنند.

۱۳۹۲/۸/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...