نسخه چاپی

واكنش نتانیاهو به اظهارات مقامات ایران

«من شنیدم كه مقامات ایران، آخرین دور مذاكرات را "مفید و سازنده" ارزیابی كرده اند...»

به گزارش نما، همزمان با دور جدید مذاکرات ایران و آژانس بین المللی انرژی هسته ای، نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس به تکرار اتهامات خود علیه ایران پرداخت.





جرزالم پست (jpost) در گزارشی زیر عنوان "نخست وزیر اسرائیل گفت، مذاکرات جهانی برای ایران مفید است چون زمان بیشتری به آن ها می دهد" نوشت:





«نتانیاهو طی سخنانی در دیدار با رهبر نیجریه، بار دیگر تصریح کرد که اسرائیل از دستیابی ایران به بمب هسته ای جلوگیری خواهد کرد.





در شرایطی که ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی اولین نشست خود در سطح بالا را پس از انتخاب حسن روحانی برگزار کرده اند، نتانیاهو بار دیگر تصریح کرد: اسرائیل متعهد است، نسبت به عدم دستیابی ایران به سلاح هسته ای اطمینان حاصل کند.





وی افزود: من شنیدم که مقامات ایران، آخرین دور مذاکرات را "مفید و سازنده" ارزیابی کرده اند؛ خوب من مطمئنم که این مذاکرات برای ایرانی ها مفید و سازنده بوده، چون آن ها فقط زمان خریده اند تا غنی سازی اورانیوم را برای دستیابی به سلاح هسته ای، ادامه دهند.»





چنین فرافکنی هایی علیه برنامه صلح آمیز هسته ای ایران در شرایطی صورت می پذیرد که اسرائیل با در اختیار داشتن حدود 200 کلاهک اتمی، تنها و بزرگترین انبار سلاح های هسته ای در خاورمیانه به حساب می آید. رژیم اشغالگر قدس، نه تنها عضویت در ان پی تی را نپذیرفته بلکه به هیچ نهاد بین المللی نیز درباره گسترش سلاح های اتمی خود پاسخ گو نیست.

۱۳۹۲/۸/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...