نسخه چاپی

پروین:خداحافظی"7"ها همیشه تلخ‌ است

علی پروین گفت: در مورد خداحافظی كاپیتان استقلال گفت: یاد ناصر حجازی بخیر، به چه عشق و علاقه‌ای مجیدی را به میدان می‌فرستاد.

به گزارش نما، علی پروین در گفت‌وگو با فارس ضمن خسته نباشید به فرهاد مجیدی، بابت خداحافظی کاپیتان آبی‌ها از استقلال اظهار داشت: یاد ناصر حجازی بخیر که فرهاد را خیلی دوست داشت و با عشق و علاقه به او میدان داد و فرهاد را به اینجا رساند. همیشه رفتن شماره هفت‌ها از فوتبال برای خودشان و حتی هواداران سخت است اما او سربلند رفت.

وی افزود: در این روزهای فوتبالی که کمی از لحاظ کیفیت بنابر دلایل مختلفی دچار مشکلاتی هستیم به نظرم فرهاد با این سن و سال یکی از آماده‌ترین‌ها بود، چون سالم زندگی می‌کرد و با این کارش نشان می‌داد که به غیر از فوتبال حرفه‌ای یک هنرمند هم هست چون خداحافظی او در اوج به نظرم یک هنر بود و فرهاد این تصمیم را گرفت.

پروین گفت:‌من به فرهاد مجیدی خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم در ادامه فوتبالش در مربیگری نیز موفق باشد. صحنه فرهاد و امیر در کنار زمین در هنگام خداحافظی خیلی خاص بود اما باید به تصمیم فرهاد احترام گذاشت چون او بهترین فرد بود که درباره آینده‌اش تصمیم گرفت. به نظرم با توجه به محبوبیتی که فرهاد بین استقلالی‌ها داشت نیاز به تعریف و تمجید من نیست.

پروین درباره شکست تیم ملی زیر 22 ساله‌های کشورمان مقابل نیجریه در چارچوب جام جهانی نوجوانان گفت: من نمی‌دانم آیا بحث تقلب بود یا خیر اما یک طوری قیافه و تیپ این نیجریه‌ای‌ها به نوجوانان نمی‌خورد؛ حال خدا می‌داند شاید ما اشتباه می‌کنیم.

وی افزود: آنها فوتبال فیزیکی را مقابل بچه‌های خوش تکنیک ما پیاده کردند و به نظرم بچه‌های ما یک کمی استرس داشتند اما در کل نوجوانان ما نشان دادند می‌توانند آینده این فوتبال را تضمین کنند.ما هر چه برای این بچه‌ها دست به جیب شویم مطمئن باشید ضرر نمی‌کنیم. آنها در مرحله مقدماتی مخصوصا مقابل آرژانتین خیلی خوب بودند اما روی یک غافلگیری برد را با تساوی عوض کردند.

وی افزود: ای کاش آرژانتین را می‌بردیم تا با خیال راحت مقابل تیمی دیگر قرار می‌گرفتیم اما همه چیز تمام شد و نوجوانان ما ثابت کرد که با تدارکات بهترمی‌تواند جایگاهش را در فوتبال دنیا به دست آورد. البته روی گذشته بچه‌ها یک کم دست به کارهای انفرادی هم زدند ولی باز هم من به همه این بچه‌ها و کادر فنی‌اش که واقعا زحمت کشیده‌اند آقای دوستی و مردمانی که در امارات این بچه‌ها را تنها نگذاشتند و شرایط ورزشگاه را مانند یک ورزشگاه خانگی کرده بودند تقدیر و تشکر می‌کنم. انشاءالله بال و پر این بچه‌ها را بگیریم و برای آینده آنها برنامه خوبی داشته باشیم چون اگر این تیم را رها کنیم باز هم به عقب برگشتیم.

۱۳۹۲/۸/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...