نسخه چاپی

دستگیری ارسال‌كننده پیامك‌های غیراخلاقی به زنان و دختران

رییس پلیس فتای استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری فردی كه با ارسال پیامك‌های غیراخلاقی برای زنان و دختران ایجاد مزاحمت می‌كرد، خبرداد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، سرهنگ محمد قاسملو در تشریح این خبر اظهارکرد: چندی پیش یکی از شهروندان شکایتی را مبنی بر اینکه یک فرد ناشناس از طریق ارسال پیامک‌های غیر اخلاقی و مزاحمت به همسرش، امنیت روانی خانواده وی را خدشه‌دار کرده است به این پلیس ارائه داد.

رییس پلیس فتای آذربایجان‌شرقی افزود: شاکی در ادامه اظهارات خود بیان داشت که متهم در یک مورد پیامک اعلام داشته که شماره همسرش را از طریق اینترنت بدست آورده است. با انجام اقدامات فنی و استعلامات لازم برای شناسایی متهم، هیچ‌گونه مستندی مبنی بر انتشار شماره تلفن‌همراه همسر شاکی بدست نیامد.


قاسملو تصریح کرد: با بررسی تخصصی توسط کارشناسان متهم شناسایی و اعتراف کرد که یکی از دوستانش باشگاه ورزشی داشته و شماره همراه وی را از طریق دوستش بدست آورده و بدون هیچ‌گونه هدف خاصی پیامک‌های ارسالی را فرستاده و از کرده خود پشیمان است و فقط از روی جوانی و حس کنجکاوی و پیداکردن دوست دختر اقدام کرده و برای ترساندن وی اعلام کرده که شماره وی را از طریق اینترنت بدست آورده است.


رییس پلیس فتای استان آذربایجان‌شرقی در ادامه خاطرنشان کرد: شهروندان به یاد داشته باشند هرگونه ارتباط تلفنی با افراد دیگر در صورتی که از طرف مقابل درخواست رسیدگی شود به عنوان مزاحمت تلقی و اثرات و عواقب بدی را به دنبال داشته و موجبات خدشه‌دار شدن آبروی افراد را به همراه دارد.


قاسملو افزود: سازمان‌ها و نهادی دولتی و خصوصی که برای ارائه خدمات از شهروندان اقدام به اخذ اطلاعات از آنان می‌کنند باید در نگهداری آنها کوشا بود و ملزم به رعایت اصل امانت‌داری در قبال افراد باشند.

۱۳۹۲/۸/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...