نسخه چاپی

آخرین گزارش تمرین استقلال بدون مجیدی

تمرین تیم فوتبال استقلال در یك هوای بارانی و در غیاب ۵ بازیكن انجام شد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، تمرین تیم فوتبال استقلال جهت آماده‌سازی برای دیدار مقابل سایپا از ساعت 15 امروز (شنبه) در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شد.

* با توجه به هوای بارانی بازیکنان استقلال و کادر فنی این تیم از لباس‌های گرمی که روز گذشته به آنها تحویل داده شده بود استفاده کردند تا تمرین آبی‌پوشان رنگ و بوی زمستان را به خود بگیرد.

* آندرانیک تیموریان، خسرو حیدری، هاشم بیک‌زاده و سیاوش اکبرپور، غایبان تمرین استقلال بودند. حیدری، بیک‌زاده و اکبرپور به دلیل مصدومیت و تیموریان به دلیل عدم پرداخت مطالباتش در تمرین شرکت نداشتند.

* گوران لاوره و میرشاد ماجدی هم از غایبان تمرین استقلال بودند. لاوره به علت مسمومیت در تمرین حاضر نبود.

* بازیکنان استقلال در خصوص رفتن فرهاد مجیدی به انگلیس برای گذراندن دوره مربیگری با یکدیگر صحبت می‌کردند و پیگیر این مسئله بودند که آیا مجیدی به انگلیس سفر کرده است یا نه.

* به دلیل بارش باران روی چمن کمپ کاور پوشانده بودند که به دستور امیر قلعه‌نویی نصف کاورها از روی زمین برداشته شد.

* بازیکنان استقلال پس از چند دقیقه دویدن در 3 گروه بازی آقاوسط را انجام دادند. در بازی آقاوسط کری زیادی بین بازیکنان وجود داشت و حتی امیر قلعه‌نویی نیز شاهد کری‌خواندن بازیکنان بود. در یک گروه که امیرحسین صادقی، جواد نکونام، پژمان منتظری، آرش برهانی، حنیف عمران‌زاده و ستار همدانی حضور داشتند نکونام نقش داور را ایفا می‌کرد. جالب اینکه صادقی، نکونام را علیرضا فغانی خطاب می‌کرد.

بعد از این بخش بازیکنان به تمرین سانتر از جناحین و شوتزنی به سمت دروازه‌ها پرداختند که در این بخش بازیکنان در شوتزنی ناموفق اما در سرزنی موفق بودند. در بخش سانتر از جناحین پژمان نوری عملکرد خوبی داشت که به همین خاطر از سوی امیر قلعه‌نویی و بازیکنان استقلال مورد تشویق قرار گرفت.

* تنها حدود 20 نفر از هواداران استقلال از نزدیک نظاره‌گر تمرین آبی‌پوشان بودند که در خصوص رفتن آندرانیک تیموریان از استقلال در نیم‌فصل دوم صحبت کرده و بابت این مسئله ابراز تاسف می‌کردند. ظاهراً خبر جدایی تیموریان نیز به گوش امیر قلعه‌نویی رسیده که باعث ناراحتی سرمربی استقلال شده است.

* بازیکنان استقلال به هنگام تمرین در خصوص وضعیت زمین ورزشگاه انقلاب کرج صحبت می‌کردند و معتقد بودند با بارندگی امروز کیفیت زمین از بین رفته است.

* در بازی آقاوسط شوخی‌های حنیف عمران‌زاده و علیرضا نیکبخت واحدی جلب توجه می‌کرد. مهدی رحمتی نیز در تمرین آقاوسط حضور داشت و بیشتر با پژمان نوری کری می‌خواند.

به گزارش تسنیم تیم فوتبال استقلال در دیداری معوقه از هفته دوازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 15 فردا (یکشنبه) در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف تیم سایپای البرز می‌رود.

۱۳۹۲/۸/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...