نسخه چاپی

جروزالم پست: پارادوكس در سیاست های كاخ سفید در قبال ایران

برخی سناتورهای بارز، برخی مقامات كاخ سفید و رهبران یهودی با جروزالم پست صحبت هایی را در مورد لایحه جدید برای افزایش تحریم های كنگره علیه ایران داشته اند كه این امر می تواند شانس مذاكرات ژنو را به شدت كاهش دهد.

به گزارش نما، روزنامه صهیونیستی جروزالم پست در مطلبی با عنوان "سیاست های دارای پارادوکس آمریکا برای توقف برنامه هسته ای ایران" نوشت: برخی سناتورهای بارز، برخی مقامات کاخ سفید و رهبران یهودی با جروزالم پست صحبت هایی را در مورد لایحه جدید برای افزایش تحریم های کنگره علیه ایران داشته اند که این امر می تواند شانس مذاکرات ژنو را به شدت کاهش دهد.
جروزالم پست افزود: در 29 اکتبر اعضای شورای امنیت ملی آمریکا 4 تن از افراد با نفوذ لابی اسرائیلی را به کاخ سفید دعوت کردند و در مورد تحریم های جدید نفتی علیه ایران حرف هایی زده شد و بحث های زیادی در مورد موفقیت آمیز بودن آن در زمانی که مذاکرات و تعاملات شاهد پیشرفت هایی بوده است، زده شد.
در این دیدار مقامات کاخ سفید یکسری از اختلافات عمیق خود درمورد اعمال تحریم ها را بیان کردند و اینکه در زمان حاضر که ایران در حال انجام مذاکرات خوبی با غرب می باشد، اعمال این تحریم ها می تواند به روند مذاکرات ضربه بزند.
این در حالیست که مقامات آمریکایی دائما ادعا دارند این تحریم ها هستند که توانستند ایران را به پای میز مذاکرات بکشانند. گفته ها نیز حاکی از این است که سیاست آمریکا در حال حاضر در قبال ایران تغییر کرده و آمریکا بر ابن باور است که نیازی به اعمال تحریم های جدیدی علیه ایران نیست.
جروزالم پست در ادامه نوشت: آیا وقاعا آمریکا چه فکری می کند؟ وزیر امور خارجه آمریکا جان کی به احتمال زیاد با عصبانیت نتانیاهو در روز چهارشنبه در دیدارش با نخست وزیر اسرائیل در مورد رویکرد جدید آمریکا در قبال ایران روبرو خواهد شد.

۱۳۹۲/۸/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...