نسخه چاپی

دوستی دیرینه‌ هاشمی با مرحوم عسگراولادی

عکس خبري -دوستي ديرينه‌ هاشمي با مرحوم عسگراولادي

رئیس‌ مجمع تشخیص مصلحت گفت: آشنایی و دوستی دیرینه‌ای با مرحوم عسگراولادی داشتم كه سابقه آن حتی به پیش از آغاز حركت انقلاب اسلامی در دوران مبارزه برمی‌گردد.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هاشمی رفسنجانی، آیت‌‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، صبح روز گذشته (جمعه) در مراسم ختم شادروان حبیب‌الله عسکراولادی حضور پیدا کرد و یاد و خاطره پیشکسوت دلسوز و منصف انقلاب را گرامی داشت.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در بدو ورود به مدرسه عالی شهید مطهری در مصاحبه‌ای کوتاه گفت: آشنایی و دوستی دیرینه‌ای با مرحوم عسگراولادی داشتم که سابقه آن حتی به پیش از آغاز حرکت انقلاب اسلامی در دوران مبارزه برمی‌گردد.

هاشمی رفسنجانی در ادامه با اشاره به برخی ویژگی‌های آقای حبیب‌الله عسگراولادی در طول سال‌های دوران مبارزه و بعدها در زمان استقرار جمهوری اسلامی تاکید کرد: مرحوم عسگر‌ اولادی در طول تمام زندگی مبارزاتی و سیاسی خود هرگز از مسیر صحیح انقلاب و امام(ره) منحرف نشد و این مسیر را تا آخرین روز حیات خود با استحکام ادامه داد.

شایان ذکر است شادروان حبیب‌الله عسگراولادی در روز سه‌شنبه هفته گذشته بعد از قریب ۶۰ سال همراهای و مجاهدت دلسوزانه با انقلاب اسلامی در سن ۸۱ سالگی درگذشت و در قطعه شهدای ۷۲ تن به خاک سپرده شد.

۱۳۹۲/۸/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...