نسخه چاپی

آسمان نیمه ابری تهران در عاشورا

كارشناس ارشد سازمان هواشناسی از بارندگی پراكنده در روز تاسوعا در پایتخت خبر داد.

به گزارش نما، محمد اصغری، کارشناس ارشد سازمان هواشناسی اظهار داشت: امروز و فردا شاهد بارندگی در لرستان، کرمانشاه، ایلام، خرم آباد،‌ دزفول، خوزستان، اردبیل، همدان، آذربایجان شرقی و مرند و استان‌های شمالی هستیم.

وی ادامه داد: همه شهروندان به بارندگی در پایتخت توجه می‌کنند به همین دلیل گله دارند که چرا خبری از بارندگی در تهران خبری نیست که باید بگویم بارندگی در اغلب نقاط کشور وجود داشته و تنها در تهران با توجه به شرایط خاص با این وضعیت مواجه شدیم.

این کارشناس ارشد سازمان هواشناسی بیان اینکه امروز نسبت به روزهای گذشته در استان‌های شمالی شاهد بارندگی کمتری هستیم، افزود: در۲۴ ساعت آینده بارندگی در قزوین ، بوئین زهرا، زنجان، مرکزی ، کردستان شدت خواهد یافت و از فردا بعدازظهر شاهد موج جدیدی خواهیم بود.

اصغری با اشاره به بارندگی در پایتخت اظهار داشت: چهارشنبه مصادف با تاسوعا شاهد بارندگی به صورت پراکنده در پایتخت هستیم که در روز پنج شنبه عاشورا هوای تهران نیمه ابری خواهد بود و جمعه نیز بارندگی در پایتخت حاکم نخواهد شد.

وی افزود: در روز تاسوعا در آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی ، اصفهان، البرز ، بوشهر شاهد بارندگی خواهیم بود و در چهارمحال بختیاری، خوزستان،‌ کرمانشاه، گیلان،‌زنجان ، سمنان، فارس،‌قزوین، با شدت بارندگی مواجه خواهیم بود.

این کارشناس ارشد سازمان هواشناسی گفت: در روز پنج شنبه مصادف با عاشورا بارندگی بیشتر در نیمه غربی کشور حاکم است و در این روز مازندران، خراسان شمالی، گلستان، کرمان،‌یزد،‌سیستان و بلوچستان از شدت بارندگی قابل توجهی بهره خواهند برد.

۱۳۹۲/۸/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...