نسخه چاپی

احتمال ابقای نمادین مرحوم عسگراولادی

رئیس واحد سیاسی جبهه پیروان خط امام و رهبری از پیشنهاد باهنر مبنی بر ابقای نمادین مرحوم عسگراولادی در ریاست جبهه پیروان استقبال و تاكید كرد كه از این پیشنهاد در جلسه شورای مركزی دفاع خواهد كرد.

به گزارش نما، محسن کوهکن رئیس واحد سیاسی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص انتخاب رئیس جدید این جبهه، گفت: در دورانی که مرحوم عسگراولادی در بیمارستان بستری بود، ما در جبهه هیچ بحثی در خصوص جایگزینی وی مطرح نکرده بودیم و فقط برای شفای او دعاء می‌کردیم تا هرچه زودتر شفا پیدا کند و در جلسات شورای مرکزی حضور یابد.

وی اضافه کرد: اما بعد از درگذشت وی موضوع انتخاب رئیس جدید را در اولین جلسه شورای مرکزی مطرح خواهیم کرد. از آنجا که آخر این هفته مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی است، جلسه شورای مرکزی تشکیل نخواهد شد. بنابراین شروع بحث و بررسی درباره جایگزینی مرحوم عسگراولادی به دو هفته آینده موکول شده است.

رئیس واحد سیاسی جبهه پیروان همچنین با اشاره به پیشنهاد محمدرضا باهنر مبنی بر اینکه "عسگراولادی همچنان به‌صورت نمادین رئیس جبهه باقی بماند و فردی را که به‌عنوان رئیس جبهه انتخاب می‌کنیم، جانشین و نایب‌رئیس مرحوم عسگراولادی باشد،" اظهار داشت: این پیشنهاد بسیار خوبی است و به اعتقاد من در راستای احترام و تکریم مرحوم عسگراولادی مطرح شده است. البته شخصا با باهنر صحبت نکردم، اما اگر او همین پیشنهاد را در جلسه شورای مرکزی جبهه مطرح کند، با همه وجود از این پیشنهاد دفاع و حمایت خواهم کرد.

کوهکن تاکید کرد: سازوکار تعیین رئیس جدید جبهه از دو هفته آینده آغاز خواهد شد و هرموقع به جمع بندی نهایی رسیدیم، نتیجه را به رسانه‌ها اعلام خواهیم کرد. البته همانطور که گفتم، بنده از پیشنهاد باهنر استقبال می‌کنم.

۱۳۹۲/۸/۲۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...