نسخه چاپی

هری پاتر خبرنگار جنجالی مقیم توكیو می‌شود

عکس خبري -هري پاتر خبرنگار جنجالي مقيم توکيو مي‌شود

شركت مستقل فیلم‌سازی فیلم نیشن اینترتینمنت تهیه كننده «فساد توكیویی» است. این محصول مستقل صنعت سینما حال و هوایی دلهره‌آور دارد.

به گزارش نما، فیلم‌نامه این فیلم بر اساس یک ماجرای واقعی نوشته شده است و درباره روزنامه‌نگاری به نام جیک آدلستین است.

این روزنامه‌نگار کنجکاو و جنجالی اخبار مربوط به جنایات و کارهای خلاف یاکوزاهای ژاپنی در باشگاه‌های زیرزمینی‌شان را پوشش می‌داد.

تلاش او برای کسب اخبار دست اول و جنجالی از فعالیت‌های یاکوزاها، دردسرهای زیادی برایش به وجود آورد و باعث مرگش شد.

آنتونی ماندلر که قبل از این تعدادی نماآهنگ و آگهی‌های تبلیغاتی تلویزیونی کارگردانی کرده، با کارگردانی «فساد توکیویی» وارد دنیای حرفه‌ای فیلم‌سازی می‌شود.

او فیلم خود را بر مبنای فیلم‌نامه اقتباس جی‌تی‌راجرز می‌سازد. راجرز فیلم‌نامه خود را بر اساس قصه کتاب پرفروش آدلستین به نام فساد توکیویی نوشته است.

دانیل رادکلیف بازیگر نقش هری‌پاتر در مجموعه فیلم پرفروش «هری پاتر»، تازه‌ترین بازیگری است که برای بازی در فیلم انتخاب شده است. او در نقش جیک آدلستین بازی خواهد کرد.

بقیه بازیگران فیلم هنوز انتخاب نشده‌اند. اما قصه و حال و هوای این درام دلهره‌آور به گونه‌ای است که بخش اعظم بازیگران آن ژاپنی خواهند بود و از بین هنرمندان صنعت سینمای این کشور آسیایی انتخاب خواهند شد.

به نوشته سایت اینترنتی ددلاین، کلید فیلم‌برداری «فساد توکیویی» اواسط سال 2014 زده می‌شود. شهر توکیوی ژاپن، لوکیشن اصلی این درام دلهره‌آور است.

دانیل رادکلیف هم اکنون «شیپورها» را آماده اکران عمومی دارد که از حال و هوایی فانتزی و ماجراجویانه برخوردار است و تا قبل از پایان سال جاری میلادی به روی پرده سینماها می‌رود.

در قصه این فیلم، هری پاتر سابق سینما در نقش جوانی ظاهر می‌شود که بر اثر اتفاقی حالت گوش‌هایش تغییر می‌کند و او می‌تواند صداهای پنهان را هم بشنود. به کمک این توانایی جدید، وی تلاش می‌کند راز و رمز مربوط به قتل نامزد خود را پیدا کند.

رادکلیف تازه از بازی در «حرف اف» فارغ شده است. قصه این کمدی درام رمانتیک درباره مرد جوانی است که در جمع خانوادگی با مشکلات و دردسرهای پیش‌بینی نشده‌ای روبه‌رو می‌شود.

به گزارش فارس، مایکل داوس کارگردان این فیلم است و تهیه کنندگانش تلاش دارند آن را برای نمایش عمومی در آخرین روزهای سال جاری میلادی آماده کنند.

۱۳۹۲/۸/۲۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...