نسخه چاپی

خداحافظی ظریف به خاطر دخترش

لیبرو تیم ملی والیبال ایران گفت: همسرم، بازیكنان تیم ملی و اطرافیانم اصلا با تصمیم من موافق نیستند ولی به خاطر دخترم تصمیم به خداحافظی از تیم ملی گرفته‌ام.

به گزارش نما، فرهاد ظریف اظهار داشت: تمرین آخر ما مثل همیشه خیلی محکم و با انگیزه برگزار شد. در این تمرین به مرور تاکتیک‌ها و همچنین هماهنگی بیشتر 6 نفر اصلی که باید در مسابقات به میدان بروند، پرداختیم.

لیبرو تیم ملی ایران در مورد اهمیت مسابقات ژاپن گفت: مهمترین دستاورد مسابقات ژاپن این است که متوجه می‌شویم چه جایگاهی در بین 5 تیم برتر دنیا داریم. چنین موقعیتی شاید چندین سال طول بکشد تا نصیب ما شود. تیم ملی ایران در سال 2009 هم در مسابقات جام بزرگ قهرمانان شرکت کرده بود ولی شرایط تیم ملی با 4 سال قبل خیلی فرق کرده است. حالا ما تجربه بازی با روسیه، ایتالیا و برزیل را داریم و از نظر روحیه و کار تیمی پیشرفت قابل ملاحظه‌ای کرده‌ایم. نمی‌توانم بگویم که این تیم‌ها را می‌بریم ولی می‌توانیم مقابل آن‌ها خوب بازی کنیم.

ظریف در مورد خداحافظی خود از تیم ملی نیز خاطرنشان کرد: این یک مسئله شخصی است و باید بگویم تصمیم خودم را گرفته‌ام. البته ابتدا به ولاسکو چیزی نگفته بودم ولی او چیزهایی شنید و در مورد آن از من سوال کرد. من هم او را در جریان تصمیمم قرار دادم. ولاسکو نیز به شوخی با خداحافظی من موافقت کرد و گفت برای لیگ جهانی 2014 از لیبرو دیگری استفاده می‌کند ولی اگر نتوانست توقعات او را برآورده کند باید به تیم ملی برگردم.

لیبرو تیم کاله آمل ادامه داد: در ژاپن می‌خواهم خیلی جدی‌تر با او در مورد خداحافظی از تیم ملی صحبت کنم. البته این را هم بگویم که دلیل خداحافظی من خستگی و کم شدن انگیزه برای بازی در تیم ملی نیست. مهمترین دلیل من که بارها به آن اشاره کرده‌ام دخترم است که 3 سال کنار او نبوده‌ام ولی الآن پیش از هر مسابقه و هر سفر از من توضیح می‌خواهد که کجا و چرا می‌روم؟ در درجه بعدی همیشه دوست داشته‌ام که در اوج خداحافظی کنم و حالا در اوج هستم. همسرم، بازیکنان تیم ملی و اطرافیانم اصلا با تصمیم من موافق نیستند ولی تصمیم نهایی خودم را پس از صحبت با ولاسکو عملی می‌کنم.

ظریف در پایان گفت: من 3 یا 4 سال دیگر به راحتی می‌توانم در حد تیم ملی بازی کنم و این توانایی را در خودم می‌بینم اما وقت خداحافظی رسیده است.

۱۳۹۲/۸/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...