نسخه چاپی

هاآرتص: اسرئیل شریك خود برای حمله به ایران را پیدا كرد

روزنامه صهیونیستی هاآرتص در مقاله ای به چرایی حمایت های نتانیاهو از فرانسه پرداخت و نوشت: نتانیاهو به دنبال جلب حمایت كشور های اروپایی در هر زمینه ای می باشد.

به گزارش نما، روزنامه هاآرتص در مقاله ای نوشت: چرا اسرائیل باید آغوش خود را برای فرانسه باز کند.

این روزنامه در مطلب تحلیلی خود نوشت: اسرائیل اکنون متحد و هم موضع خود در قبال ایران را در اروپا پیدا کرده است و این راهی است تا او بتواند روابط خود را با کشور های اروپایی بهتر هم بکند.



رئیس جمهور فرانسه و وزیر امور خارجه اش باعث شدند تا جلوی نرم شدن تحریم ها علیه ایران در مذاکرات هسته ای گرفته بشود و تلاش آنها این است تا همچنان فشار ها ادامه یابد و هیچ چیزی از تحریم ها کاسته نشود و تنها ایران را در قدم اول به پای میز مذاکرات بکشانند.



به هر حال اینکه اسرائیل باید از سیاست های اولاند با آغوش باز استقبال کند اول به خاطر این است که رویه فرانسه می تواند جلوی برنامه ایران برای ساخت ساح اتمی را بگیرد و همچنین این سیاست مشترک می تواند روابط اسرائیل و فرانسه را برای مدت طولانی بهتر هم بکند.



از طر فی نیز اسرائیل در زمینه نظامی علیه برنامه هسته ای به نوعی تنها بود و اکنون با این روند شاید بتواند حمایت جامعه بین المللی را در زمینه نظامی علیه ایران بدست آورد و این حمایت فرانسه نشان داد که اسرائیل خیلی هم تنها نیست و اکنون یک شریک خوب پیدا کرده است و اسرائیل نیازمند این است تا بتواند این رابطه را حفظ کند تا هر طور هست جلوی برنامه هسته ای ایران را بگیرد.

۱۳۹۲/۸/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...