نسخه چاپی

این خداحافظی در شأن مهدوی‌كیا نیست

كاپیتان سابق پرسپولیس با بیان این كه هیچ كدام از پیشكسوتان پرسپولیس از برخوردهای مسئولان این باشگاه راضی نیستند، گفت: مدیران غیر فوتبالی و ناكار بلد نمی‌دانند چگونه باید با پیشكسوتان پرسپولیس برخورد كنند و حرمت آنها را نگه دارند.

به گزارش نما،افشین پیروانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره بازی دوستانه فوتبال میان پیشکسوتان پرسپولیس و میلان، اظهار کرد: به اعتقاد من برگزاری این مسابقه موجب اختلاف و ناراحتی زیادی میان پیشکسوتان پرسپولیس خواهد شد، چرا که تنها 11 نفر می‌توانند در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گیرند در حالی که پرسپولیس بسیار بیش از این تعداد دارای پیشکسوت است و از آنجا که باشگاهی نمی‌تواند همه پیشکسوتان را برای این مسابقه دعوت کند قطعا موجب ناراحتی بسیاری از آنها خواهد شد.

کاپیتان سابق پرسپولیس درباره حضور خود در این مسابقه نیز، گفت: باشگاه از من برای این مسابقه دعوت کرده است و قرار بود روز گذشته در جلسه‌ای پیرامون این دیدار حضور یابم که نتوانستم در آن حاضر شوم. اگر من در این مسابقه حاضر شوم تنها به خاطر احترام به مهدوی کیا است تا در مراسم خداحافظی او شرکت داشته باشم. اگر چه این مراسم را به هیچ وجه در حد بازیکن بزرگی مانند او نمی‌دانم. البته خود مهدوی کیا تاکنون اعلام نکرده است که در این مسابقه حضور خواهد داشت یا خیر.

وی با انتقاد از برخورد مدیران باشگاه پرسپولیس با پیشکسوتان این تیم، خاطر نشان کرد: هیچ کدام از پیشکسوتان از باشگاه پرسپولیس راضی نیستند، چرا که مدیران ناکاربلد و غیر فوتبالی در پرسپولیس نمی‌دانند چگونه باید با کسانی که سال‌های سال در این تیم زحمت کشیده‌اند برخورد کنند و حرمت آنان را نگه دارند. این گونه برخوردها باعث شده است که بازیکنان بزرگی نظیر علی کریمی هم از پرسپولیس رانده شوند و حاضر نشوند تا این مدیران در پرسپولیس حضور دارند به این تیم برگردند که این موضوع می‌تواند موجب لطمه زدن به پرسپولیس می‌شود.

پیروانی مهم‌ترین عامل فساد در فوتبال ایران را وجود مدیران غیر فوتبالی در راس امور دانست و افزود: افراد فاسد در این فوتبال ریشه دوانیده و قدرتمند شده‌اند. ریشه کن کردن فساد در فوتبال به تنهایی از عهده فدراسیون بر نمی‌آید، چرا که نمی‌توان به راحتی افراد فاسد را نابود کرد و ارگان‌های نظارتی دیگر نیز باید در این زمینه با فدراسیون فوتبال همکاری نزدیکی داشته باشند.

مربی سابق پرسپولیس با اشاره به حضور پنج ماهه خود در لیگ یک فوتبال ایران در سال گذشته، تصریح کرد: در این مدت کمی که در لیگ یک فعالیت کردم به اندازه‌ای مواردی مانند دوپینگ، تبانی، تهدید، زد و بند و ... مشاهده کردم که دیگر نتوانستم در آنجا به فعالیت خود ادامه دهم و از فوتبال نفرت پیدا کردم.

۱۳۹۲/۸/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...