نسخه چاپی

تاكید آیت‌الله مكارم‌شیرازی بر افزایش ارتباطات فرهنگی ایران و ژاپن

آیت‌الله مكارم شیرازی با اشاره به تبلیغات دروغین غربی‌ها بر ضد ایران و ژاپن گفت: ما باید بدون توجه به تبلیغات دیگران، همدیگر را به وسیله خودمان بشناسیم.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، این مرجع تقلید در دیدار جمعی از اساتید دانشگاه کیوتو ژاپن با اشاره به روابط تاریخی مردم ایران با ژاپن تصریح کرد: ما ژاپنی‌ها را مردمی باهوش، فعال و سالم می‌دانیم و هنگامی که می‌خواهیم در مورد افراد فعال و پیشرو مثال بزنیم، از ژاپنی‌ها نام می‌بریم.

وی با اشاره به وقوع حوادث سخت طبیعی در ژاپن گفت: وقتی حوادث سخت طبیعی در ژاپن واقع می‌شود و مردم را گرفتار می‌کند، ما به طور جد ناراحت و متأثر می‌شویم.

آیت‌الله مکارم شیرازی با اشاره به گسترش روابط بین ایران و ژاپن تصریح کرد: لازم است روابط ما با ژاپن روز به روز بیشتر و بهتر شود و این‌گونه ملاقات‌ها بیش از پیش انجام شود.

وی افزود: به خصوص باید در مسائل مذهبی بحث‌های جدی و فراوانی با همدیگر داشته باشیم و این میسر نمی‌گردد مگر اینکه ارتباطات بیشتری با هم داشته باشیم.

این استاد حوزه علمیه قم در ادامه با اشاره به تبلیغات دروغین غربی‌ها بر ضد ایران و ژاپن بیان کرد: متأسفانه مسائل سیاسی غربی و تبلیغات دروغین دشمنان بر ضد ما و شما موجب می‌شود که گاهی ما از هم دور شویم.

وی افزود: ما باید بدون توجه به تبلیغات دیگران، همدیگر را به وسیله خودمان بشناسیم.



۱۳۹۲/۸/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...