نسخه چاپی

مرحوم عسگراولادی می خواست متكی را به جبهه بازگرداند

رئیس واحد سیاسی جبهه پیروان گفت: در جلسه امروز هیئت رئیسه روند انتخابات دبیر كل این جبهه بررسی می‌شود.

به گزارش نما، محسن کوهکن رئیس واحد سیاسی جبهه پیروان خط امام و رهبری، در رابطه با چگونگی روند انتخابات دبیر کل این جبهه گفت: امروز هیئت رئیسه جبهه جلسه دارد و قطعا در این جلسه روند انتخاب جایگزین مرحوم عسکراولادی به عنوان دبیرکل جبهه پیروان در جلسه روز پنج‌شنبه شورای مرکزی این حزب بررسی می‌شود.

وی بر همین اساس ادامه داد: هیئت رئیسه ترتیب بحث و گفت‌وگو را مطرح می‌کند اما تصمیم‌گیرنده نهایی برای انتخاب دبیر کل اعضای اصلی شورای مرکزی هستند که این انتخابات در جلسه پنج‌شنبه هفته جاری و یا در جلسه آتی انجام می‌پذیرد.

رئیس واحد سیاسی جبهه پیروان در پاسخ به این سؤال که آیا باهنر به عنوان جانشین مرحوم عسکراولادی مطرح شده است یا خیر، خاطر نشان کرد: به صورت طبیعی این مسائل مطرح می‌شود و هر فردی که تا این لحظه صحبتی را در این زمینه مطرح کرده، برداشت و نظر شخصی خودش را گفته است.

کوهکن با بیان اینکه اگر باهنر برای تصدی این پست معرفی شود بنده نیز ایشان را واجد شرایط می‌دانم، تصریح کرد: اما در کل معتقد هستم که روند انتخابات باید کاملا دموکراتیک و بر اساس خروجی رأی شورای مرکزی باشد.

وی با اشاره به کناره‌گیری متکی از جبهه پیروان یادآور شد: ایشان در ایام انتخابات خسته شده‌اند و منتظر هستیم تا خستگی‌شان رفع شود و بنده و سایر دوستان حتما با ایشان صحبت می‌کنیم و حتی اگر نیاز باشد صورتشان را هم می‌بوسیم و از ایشان خواهش می‌کنیم که به جمع ما در جبهه پیروان بازگردند چرا که معتقدیم افرادی که خود را به نظام جمهوری اسلامی معتقد می‌دانند نباید فعالیت‌های سیاسی خود را کنار بگذارند.

رئیس واحد سیاسی جبهه پیروان با بیان اینکه درگذشته نیز عده‌ای با ایشان برای بازگشت به جمع اعضای جبهه صحبت کرده بودند گفت: در آخرین جلسه‌ای که خدمت مرحوم عسکراولادی بودیم و پس از آن ایشان در بیمارستان بستری شدند مقرر شده بود که دبیرکل فقید جبهه با مشی متواضعانه‌ای که داشتند با متکی صحبت نمایند.

به گزارش فارس، کوهکن در پایان خطاب به متکی اظهار داشت: پیام همه دوستان ما در جبهه این است که ما تمایل نداریم هیچ یک از برادرهایی که سال‌های سال، زحمت کشیده است از ما دور باشند و دوست داریم در خدمت این عزیزان باشیم و از وجودشان استفاده کنیم.

۱۳۹۲/۸/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...