نسخه چاپی

حاشیه های خواندنی جلسه امروز شورای شهر

فدا كاری دبیر در جلسه شورای شهر، گفتگوی صمیمانه رئیس سابق و رئیس فعلی شورای شهر و تولد چهارمین فرزند فاطمه دانشور از مهم ترین حواشی جلسه امروز شورای شهر است.

به گزارش نما، امروز بیست و سومین جلسه شورای شهر تهران در حالی برگزار شد که مانند همیشه جلسه شورای شهر با سوژه ها و حواشی خاص خود همراه بود که خستگی را از تن هر خبرنگار خسته ای بیرون می کرد.

قبل از شروع جلسه امروز رئیس سابق و رئیس فعلی شورای شهر برای دقایقی دو نفره صحبت هایی به نظر شیرین برای یکدیگر باز گو کردند چرا که با لبخندی گرم از یکدیگر پذیرایی می کردند.

اما جلسه امروز شورای شهر ساعت ۹:۱۵ دقیقه با حضور ۲۳ نفر از اعضا و به روال چند هفته شورا دقایقی زودتر از وقت مقرر و با قرائت قرآن توسط حجت الاسلام و المسلمین ناصحی آغاز شد .

هنوز چند دقیقه ای از آغاز جلسه شورای نگذشته بود که مجتبی شاکری به یاد شاعر انقلابی کشورمان ابرآویز که طی دو روز گذشته دار فانی را وداع گفته است سخن به میان آورد و گفت این شاعر انقلابی هجده سرود انقلابی در کارنامه کاری اش دارد و در نهایت با ختم صلواتی برای شادی روحش به سخن های خود پایان داد.

تنها غایب جلسه امروز شورای شهر محمد سالاری بود که به دلیل فوت برادرش در جلسه حضور نداشت که مسجد جامعی این واقعه غم انگیز را به سالاری و خانواده اش تسلیت گفت و از خداوند منان برایش طلب آمرزش کرد.

اما مختاباد از فوت شدگان جلسه پلی زد به زاد و تولد و در این بین به فاطمه دانشور برای تولد چهارمین فرزند پسرش تبریک گفت.

ساعتی بعه ۹:۴۰ دقیقه رسید و حواشی همچنان ادامه دارد چرا که ساعی با ۳۰ دقیقه تاخیر به جلسه رسید و کاشانی از اعضا خواست برای سلامتی رسیدن ساعی پس از چندین جلسه غیبت صلوات ختم کنند.

بیشتر زمان جلسه امروز شورای شهر به ارایه گزارش ایاذی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در خصوص موارد فرهنگی ، اجتماعی مندرج در برنامه راهبردی پنج ساله دوم شهرداری تهران گذشت که این گزارش هم بدون حاشیه نبود، چرا که در جریان بررسی همین گزارش بود که هنگامی که اعضا موافقت و مخالفت خود را اعلام می کردند زمان برای صحبت فاطمه دانشور نرسید و مسجد جامعی از اعضا خواست تا مراعات خانم ها بشود و دبیر باز هم پهلوانی خودر ا در جلسه اثبات کرد و با اشاره به ساعی زمان صحبت خود را به دانشور هدیه کرد.

پایان جلسه امروز اسماعیل دوستی، تند گویان ومحمد سالاری به عنوان سه نفر نماینده شورای شهر تهران جهت عضویت در کمیسیون موضوع ماده ۶۴ قانون مالیات های مستقیم معرفی شدند.

و بالاخره جلسه امروز شورای شهر نیز با سوژه های خاص خود به پایان رسید و خستگی ناشی از ۴ ساعت کار خبری را از تن خبرنگاران بیرون کرد .

۱۳۹۲/۸/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...