نسخه چاپی

واشنگتن تایمز: اوباما رئیس جمهور ایران است

عکس خبري -واشنگتن تايمز: اوباما رئيس جمهور ايران است

«دولت باراك اوباما اعلام كرد كه به توافقات خوبی با ایران رسیده است و جان كری هم كه بسیار از نتیجه این مذاكرات خوشحال بود به وجد آمده بود و به نظر نشئه می رسید.»

به گزارش نما، روزنامه واشنگتن تایمز که از خبرهای چند روز اخیرش مشخص بود اصلا از توافقات رئیس دولت آمریکا با ایران دل خوشی ندارد امروز نیز در مقاله ای به قلم تحلیل گر خود "جادسون فیلیپس" با عنوان "اولویت اوباما ایران است نه آمریکا" نوشت: در آخر هفته، دولت باراک اوباما اعلام کرد که به توافقات خوبی با ایران رسیده است و جان کری هم که بسیار از نتیجه این مذاکرات خوشحال بود به وجد آمده بود و به نظر نشئه می رسید.





واشنگتن تایمز نوشت: باید گفت آمریکایی های واقعی از این توافق به هیجان نیامند زیرا این توافق به نفع ایران بود و ایران همچنان سانتریفیوژهای خود را دارد، آنها همچنان برای ایران اورانیوم غنی سازی می کنند و تنها پیشنهادی که شده این است که غنی سازی زیر 20 درصدی انجام بشود و در قبال این کار باید از تحریم ها کاسته شود و پول های مصادره شده ایران را نیز به مبلغ 7 تا 8 میلیارد دلار به ایران داده شود.





تحلیل گر واشنگتن تایمز در ادامه با تروریست خواندن ایران و ادعاهای تکراری خود نوشت: در سال 1979 ایرانی ها به سفارت آمریکا در این کشور حمله برده و 52 آمریکایی را برای 444 روز گروگان گرفتند. آیا کسی فکر نمی کند، این پول ها به جای اینکه به ایران داده بشود باید به این گروگان ها داده شود؟





مشکل اصلی این است که رئیس جمهور آمریکا بیشتر از اینکه با مردم خودش همدردی کند با ایران همدردی می کند و اوباما تنها به دنبال تعریف و تمجید و جلب رضایت عده ای در زمینه ایجاد صلح در زمان حاضر است و باید گفت اوباما دوباره، آمریکا را به زیر اتوبوس انداخته است.



۱۳۹۲/۹/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...