نسخه چاپی

تاسیس سازمان بسیج رسانه؛ 21 دی ماه در تهران

رئیس سازمان بسیج رسانه گفت: سازمان بسیج رسانه 21 دی ماه در تهران تاسیس خواهد شد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ محمود عاطفی رئیس سازمان بسیج رسانه در اولین نشست رسانه‌ای قرارگاه خبرنگار شهید غلامرضا رهبر با بیان اینکه بکارگیری ظرفیت‌های بسیج در اقشار مختلف از مطالبات مقام معظم رهبری است، گفت: در حال حاضر 21 سازمان قشری توسط سازمان پاسداران انقلاب اسلامی در بسیج مستضعفین شکل گرفته است که صنوف و تشکل‌های مختلفی در این مجموعه شکل گرفته‌اند.

وی افزود: بسیج دانش‌آموزی، اساتید و اقشار مختلف توانسته‌اند در حوزه‌های مختلف در زیر مجموعه بسیج مستضعفین اقدامات قابل توجهی را انجام دهند.

عاطفی با بیان اینکه تشکیل بسیج رسانه در مشهد مقدس با حضور اصحاب رسانه شکل گرفت، اظهار داشت: ساختار بسیج رسانه در مشهد مقدس ابلاغ شد و تا به امروز به حمد خدا با کمک اهالی رسانه 29 پایگاه بسیج رسانه در کشور تشکیل و 21 دی‌ماه نیز این سازمان شعبه خود را در تهران افتتاح خواهد کرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه با بیان اینکه استقبال خوبی از تشکیل بسیج رسانه شده است خاطرنشان کرد: بحث‌هایی در مورد افتتاح روزنامه و خبرگزاری متعلق به بسیج رسانه مطرح شد که این موضوع صحت ندارد و ما تنها درصدد هستیم با یک هدایت هوشمندانه و راه‌اندازی یک موج رسانه‌های مردمی در راستای اهداف نظام گام برداریم.

وی با بیان‌ اینکه شورای عالی بسیج رسانه تشکیل شده است، گفت: در حال حاضر مرتضی نبوی رئیس این شوراست و فعالیت‌های این بسیج نیز شروع شده است و ما درصدد هستیم در تقویم جمهوری اسلامی ایران، روزی را به نام بسیج رسانه نامگذاری کنیم.

عاطفی تصریح کرد: تشکیل بسیج رسانه محل و ماوایی است تا اهالی رسانه در آن حضور و برنامه‌ریزی جامعی را برای این نهاد انجام دهند.

وی درباره نامگذاری قرارگاه رسانه‌ای به نام شهید غلامرضا رهبر گفت: شهید غلامرضا رهبر با توجه به اینکه در جبهه‌های جنگ نقش بی‌بدیلی را در انتشار اخبار داشتند بسیج رسانه تصمیم گرفت که اولین جلسه قرارگاه رسانه‌ای را به نام این شهید برگزار کند.

رئیس سازمان بسیج رسانه در پایان تاکید کرد: در حال حاضر بیژن نوباوه به عنوان اولین رئیس قرارگاه رسانه‌ای شهید رهبر انتخاب شده است.

۱۳۹۲/۹/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...