نسخه چاپی

انگلیسی‌ها بدون "مهر ویزا" به تهران نیایند

رئیس كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به مشكلات دریافت ویزای ایرانیان برای سفر به انگلیس گفت: مسئولین وزارت امور خارجه باید این الزام را ایجاد كنند كه در صورت بازشدن سفارت انگلیس در تهران در سطح كاردار، آنها سرویس صدور ویزا به ایرانیان را ارائه كنند.

به گزارش نما، علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به مشکلات دریافت ویزای ایرانیان برای سفر به انگلیس، به خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: انگلیسی‌ها بدون مهر ویزا به تهران نیایند.

وی افزود: سفارت انگلیس در تهران حتی قبل از تعطیلی، اولین خدماتی که باید به اتباع ایرانی بدهد یعنی صدور روادید را نیز انجام نمی‌داد و اتباع کشورمان ناگزیر بودند برای دریافت روادید انگلیس راهی دوبی - امارات متحده عربی - شوند.

نماینده بروجرد با بیان اینکه این امر به هیچ وجه قابل قبول نیست، تصریح کرد: با توجه به اینکه در سفر روز آینده کاردار غیر مقیم انگلیس به تهران قرار است در زمینه مسائل مرتبط با فعال شدن سفارت نیز مذاکره کنند، مسئولین وزارت امور خارجه باید این الزام را ایجاد کنند که در صورت بازشدن سفارت انگلیس در تهران در سطح کاردار، آنها سرویس صدور ویزا به ایرانیان را ارائه کنند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: باید اقدام صدور ویزا به ایرانیان در تهران صورت بگیرد تا اتباع کشورمان ناگزیر نشوند برای اخذ روادید راهی کشورهای دیگری شوند.

۱۳۹۲/۹/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...