نسخه چاپی

فعالیت باندهای مافیایی صهیونیستی در عراق

عکس خبري -فعاليت باندهاي مافيايي صهيونيستي در عراق

عضو یكی از كمیسیونهای نظارتی پارلمان عراق با هشدار درباره فعالیت باندهای صهیونیستی قاچاق سیگار در این كشور، از مسئولان منطقه كردستان خواست با كنترل گذرگاه‌های مرزی از قاچاق سیگار و قرص‌های روانگردان جلوگیری كنند.

به گزارش نما؛ به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، خانم "عالیه نصیف" گفت: قاچاق سازماندهی شده انواع سیگار و دیگر موادی که خطری برای سلامتی انسان به شمار می آیند، از طریق برخی گذرگاه‌ها صورت می گیرد.


السومریه نیوز به نقل از این نماینده عراقی نوشت: در دوران "رافع العیساوی" وزیر مستعفی دارایی، مسئولیت بیشتر گذرگاه‌های مرزی به افرادی غیر حرفه‌ای و از نزدیکان این وزیر سپرده شد که وجود این افراد باعث افزایش قاچاق شد.


نصیف با اشاره به تلاش دولت عراق برای مبارزه با قاچاق خاطرنشان کرد: قاچاق از گذرگاه‌هایی صورت می‌گیرد که دولت بر آنها نظارت ندارد.


وی تأکید کرد که افسران نباید برای مدتی طولانی در یک گذرگاه به کار گرفته شوند زیرا این امر موجب برقراری ارتباط بین آنان و قاچاقچیان می‌شود.


نصیف خاطرنشان کرد که بیشترین هزینه مالی قاچاق از سوی یکی از کشورهای همسایه عراق تأمین می شود و بقیه آن نیز مربوط به فساد داخلی است.


وی هشدار داد که برخی استانداران به القاعده کمک مالی می‌کنند و عناصر القاعده نیز از برخی تجار باج گیری می‌کنند.


این نماینده عراقی همچنین از وجود سیگارهایی در عراق خبر داد که منبع تأمین کننده آنها رژیم صهیونیستی است.


نصیف گفت: بسیاری از منافذ مرزی در منطقه کردستان تحت کنترل مسئولان محلی این منطقه قرار ندارند و احتمالا قاچاق از این منافذ بدون اطلاع آنان صورت می‌گیرد.


نصیف هشدار داد: دفاتر و شرکتهایی در بغداد و دیگر استانهای عراق فعالیت می‌کنند که پشتیبان مالی آنها کشورهایی متخاصم هستند، درنتیجه باید درباره این شرکتها تحقیق کرد چرا که باندهایی مافیایی وابسته به (رژیم) اسرائیل در این زمینه فعال هستند.

۱۳۹۲/۹/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...