نسخه چاپی

برزیلی‌ها خواستار هم گروهی با ایران

هواداران فوتبال برزیل در آستانه جام جهانی 2014 برزیل دوست دارند كه تیم ملی كشورشان با ایران هم گروه شود.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، قرعه کشی جام جهانی 2014 برزیل جمعه در شهر باهیای برزیل برگزار خواهد شد و 32 تیم راه یافته به بیستمین دوره جام جهانی حریفان خود را خواهند شناخت.

در حالی که تب و تاب قرعه کشی جام جهانی 2014 برزیل به اوج خود رسیده است بر اساس آنچه سایت "بلیچر ریپورت" گزارش کرده هواداران فوتبال برزیل دوست دارند تیم‌شان با ایران در جام جهانی هم گروه شود. هواداران برزیلی معتقدند که جام کنفدراسیون‌ها روحیه تیم ملی برزیل را بالا برده و بهتر است برزیل در جام جهانی در گروهی آسان با تیم‌های ایران، شیلی و کرواسی هم گروه شود.

قرعه کشی جام جهانی 2014 برزیل ساعت 13:00 به وقت محلی و 19:30 به وقت ایران آغاز خواهد شد و پس از 90 دقیقه‌ نمایش موزیکال قرعه کشی جام جهانی رسما آغاز خواهد شد.

گفته می‌شود که مراسم قرعه کشی جام جهانی در 193 کشور جهان به صورت زنده پخش خواهد شد و 1300 مهمان و دو هزار خبرنگار در این مراسم حضور دارند.

همچنین از مهمانان حاضر در مراسم قرعه کشی جام جهانی 2014 برزیل، می‌توان به پله - اسطوره فوتبال برزیل، رونالدو- برترین گلزن جام‌های جهانی و ببتو – ستاره سابق برزیل، سرجف هورست تنها بازیکنی که توانست در فینال جام‌ جهانی هت ریک کند، فابیو کاناوارو کاپیتان ایتالیا در جام جهانی 2006 ، لوتار ماتئوس که سابقه بیشترین حضور در جام جهانی را دارد، اشاره کرد.

۱۳۹۲/۹/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...