نسخه چاپی

پرواز تهران – واشنگتن، به زودی!

مدیرعامل شركت فرودگاه‌های كشور از ایجاد خط پروازی تهران به واشنگتن در آینده ای نزدیك خبرداد.

به گزارش نما، محمود رسولی‌نژاد که برای بازدید از فرودگاه یاسوج به این شهر سفر کرده بود، صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: هر دو کشور آمادگی خود را برای انجام این پرواز اعلام کرده‌اند و پیش‌بینی می شود که این خط پروازی به زودی به نتیجه برسد.

وی افزود: لازم است ابتدا بسترهای لازم برای انجام این پرواز فراهم شود.

رسولی نژاد با اشاره به تحولات صورت گرفته در سیاست خارجی کشور تصریح کرد: به جز با رژیم غاصب صهیونیستی، هیچ محدودیتی در زمینه تعاملات فرودگاهی و انجام پروازها با دیگر کشورها وجود ندارد.

راه اندازی مجدد پرواز تهران به منامه

وی همچنین از انجام هماهنگی برای برقراری مجدد پرواز تهران به بحرین بعد از یک وقفه طولانی خبرداد.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور همچنین از نیاز شدید کشور به تجهیز ناوگان هوایی خبرداد و گفت: بعد از توافقات هسته‌ای ایران با کشورهای غربی و گشایشی که در حوزه سیاست خارجی به وجود آمد، مکاتباتی را با چند کشور انجام داده ایم.

وی افزود: با پاسخ مثبت این چند کشور می‌توانیم مشکلات فعلی صنعت هواپیمایی و فرودگاهی کشور را برطرف کنیم.

رسولی نژاد تصریح کرد: همه پروازهای این شرکت از استانداردهای لازم برخوردار هستند اما با افزایش ارتباطات با کشورهای غربی به سطح ایده‌آلی در ایمنی پروازها و کیفیت خدمات خواهیم رسید.

فرودگاه جدید در کشور احداث نمی شود

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور همچنین با بیان اینکه نیازی به احداث فرودگاه جدید در کشور وجود ندارد، گفت: افزایش تعداد فرودگاه‌های کشور به هیچ عنوان در دستور کار ما نیست.

وی اظهار داشت: هم اکنون54 فرودگاه در کشور وجود دارد که هزینه سالانه کارهای عمرانی در آن‌ها بیش از 140 میلیارد تومان است.

رسولی‌نژاد افزود: فرودگاه‌های موجود در کشور جوابگوی نیاز فعلی مردم در این زمینه است.

وی در پایان بر سرمایه گذاری بخش خصوصی در صنعت هوایی تاکید کرد و گفت: ظرفیت‌های زیادی از جمله ساخت هتل و ترمینال برای سرمایه‌گذاران وجود دارد و زمینه برای سرمایه گذاری در صنعت هوایی مهیاست.

۱۳۹۲/۹/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...