نسخه چاپی

بانوان حذف شده‌ی كاتای ایران برنز گرفتند!

تیم كاتاروی جوانان ایران كه به دلیل اعتراض اماراتی‌ها از دور مسابقات حذف شده بود به مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا دست یافت!

به گزارش نما، تیم کاتای جوانان دختر ایران که پس از برتری مقابل امارات و با اعتراض و با اعمال نفوذ میزبان از جدول مسابقات کنار گذاشته شده بودند، با رایزنی های مسئولان فدراسیون ایران به عنوان تیم سوم معرفی شده و به کوچک‌ترین حق خود رسیدند. مدال‌ها و احکام آنان هم در اختیار سرپرست تیم ملی ایران قرار گرفت.

دو روز پیش و در جریان رقابت‌های کاتای جوانان قهرمانی آسیا در بخش بانوان تیم ایران به فینال رقابت‌ها راه یافته بود که اماراتی‌ها به نوع پوشش بانوان ایرانی اعتراض کردند و داوران نیز در اقدامی عجیب تیم ایران را از دور مسابقات کنار گذاشتند.

اقدام عجیب‌تر داوران این بود که در مبارزه فینال بین امارات و قزاقستان در حالی که هیچ یک از دو تیم عنوان قهرمانی را به دست نیاورد، تیم امارات را قهرمان اعلام کردند.

داوران آسیا کار عجیب خود را ادامه دادند و امروز با گذشت دو روز از مسابقات پس از رایزنی‌های فدراسیون کاراته ایران عنوان سومی و مدال برنز را به تیم اهدا کردند که این اقدام در نوع خود در کاراته جهان بی‌نظیر است.

۱۳۹۲/۹/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...