نسخه چاپی

گزارش جالب از حواشی تمرین آبی‌پوشان

تمرین امروز (شنبه) تیم فوتبال استقلال در غیاب ۳ بازیكن برگزار شد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، تمرین امروز (شنبه) تیم فوتبال استقلال از ساعت 15:30 امروز (شنبه) در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شد.

* در این تمرین مهدی رحمتی، خسرو حیدری و احمد جمشیدیان غایب بودند. حیدری برای انجام کارهای شخصی خود از کادر فنی اجازه گرفته بود.

* هاشم بیک‌زاده که به دلیل هم‌گروه شدن ایران با آرژانیتن در جام جهانی 2014 تقابل او با مسی نقل محافل است، امروز پیش از آغاز تمرین به دفتر کمپ استقلال رفت تا با امیر قلعه‌نویی درباره این اتفاقات صحبت کند.

* جواد نکونام امروز 30 دقیقه زودتر از آغاز تمرین به کمپ استقلال آمد که تمرینات اختصاصی انجام دهد.

* پژمان نوری که به دلیل درگذشت خواهر همسرش هفته گذشته در تمرینات حضور نداشت امروز در کمپ حضور یافت. بازیکنان استقلال پس از دیدن نوری به او تسلیت گفتند.

* امیر حاج‌قاسم که در 2 بازی آینده قرار است به جای میرشاد ماجدی سرپرست موقت استقلال باشد به سوژه بازیکنان استقلال تبدیل شده بود و پست جدید را به وی تبریک می‌گفتند. میرشاد ماجدی، سرپرست استقلال به همراه علی امیری، معاون ورزشی این باشگاه امشب برای شرکت در قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا به کشور مالزی سفر خواهند کرد.

* امیر قلعه‌نویی پس از ورود به زمین چمن از مسئولان کمپ خواست تا به آرش برهانی بگویند در صحبت‌هایش حضور داشته باشد. سرمربی استقلال به مدت 10 دقیقه با بازیکنان خود صحبت کرد. از چهره قلعه‌نویی مشخص بود که او عصبانی به نظر می‌رسید و انتقاداتی را از هاشم بیک‌زاده و آرش برهانی داشت.

* بازیکنان استقلال پس از صحبت‌های قلعه‌نویی به دویدن دور زمین مشغول شدند و سپس در 2 گروه بازی آقا وسط را انجام دادند.

* هنگامی که بازیکنان دور زمین در حال دویدن بودند یک هوادار که در روی سکو حضور داشت حرف‌های کنایه‌آمیزی به نیکبخت واحدی زد که باعث ناراحتی این بازیکن شد. نیکبخت از یکی از مسئولان کمپ خواست این هوادار را از روی سکوها به قسمت دیگری منتقل کنند.

* هم‌گروه شدن ایران با آرژانتین، نیجریه و بوسنی‌وهرزگوین در جام جهانی 2014 برزیل به سوژه بازیکنان و هواداران استقلال تبدیل شده است. برخی از بازیکنان اعتقاد داشتند کار ایران مقابل آرژانتین سخت است و برخی دیگر نیز معتقد بودند ایران حریف دست و پابسته‌ای مقابل این تیم نخواهد بود.

* حنیف عمران‌زاده، مدافع استقلال با چهره جدید در تمرین حاضر شده بود.

* تیم فوتبال استقلال روز سه‌شنبه در مرحله یک شانزدهم رقابت‌های جام حذفی در ورزشگاه آزادی به مصاف کاسپین قزوین می‌رود و قرار است در این بازی از بازیکنانی که در لیگ برتر کمتر به بازی گرفته شده‌اند، استفاده شود. به همین منظور قلعه‌نویی دقایقی با ایمان باصفا و بوبکر کبه صحبت کرد.

* محمدمهدی نظری به دلیل بیماری از کادر فنی اجازه گرفت و بدون اینکه تمرینی انجام دهد کمپ را زودتر از بازیکنان ترک کرد.

* در چند روزی که استقلال برای بازی با سپاهان به اصفهان سفر کرده بود مسئولان کمپ روی زمین چمن کاور پوشانده بودند تا آسیبی به آن نرسد. چمن کمپ برخلاف سال گذشته کیفیت مطلوبی دارد. همچنین قرار است رختکن استقلال در چند روز گذشته مجهزتر شود.

* سیدحسین حسینی دروازه‌بان دوم استقلال در غیاب مهدی رحمتی تمرینات سنگینی را زیر نظر حمید بابازاده مربی دروازه‌بانان استقلال انجام داد گفته می‌شود روز سه‌شنبه حسینی به جای رحمتی درون دروازه قرار می‌گیرد.

* بازیکنان استقلال پس از تمرین آقاوسط به دو گروه زرد و نارنجی تقسیم شدند تا فوتبال درون‌تیمی را انجام دهند. در این تمرین همه بازیکنان حتی بازیکنانی که مقابل سپاهان به میدان رفته بودند حضور داشتند.

* حدود 30 هوادار از نزدیک نظاره‌گر تمرین آبی‌پوشان بودند.

۱۳۹۲/۹/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...