نسخه چاپی

اظهارنظر جالب پروین در مورد رویارویی با مسی

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال از اینكه خیلی‌ها معتقدند در گروه سخت یا آسانی قرار گرفتیم معترض است.

به گزارش نما ،علی پروین در گفت‌وگو با فارس، در خصوص قرعه‌کشی جام جهانی اظهار داشت: باید قبول کنیم هر 32 گویی که در داخل گلدان‌ها بود، همه آنها نام تیم‌های بزرگ در آن نوشته شده بود و احتمال داشت با هر حریفی رو در شویم.

وی افزود: پس از قرعه‌کشی آقایان همه می‌گویند قرعه آسانی داریم من از شما سوال می‌کنم کدام یک از تیم‌های آرژانتین، نیجریه و بوسنی تیم‌های ساده‌ای هستند. تمام این سه رقیب تیم‌های گردن کلفت قاره‌های خودشان هستند و ما به جای اینکه بگوییم بازی آسان در پیش داریم و یا گروه‌مان خیلی خوب است باید برویم 5 بازی گردن کلفت برای این بچه‌ها در نظر بگیریم تا عیب‌ها را پیدا کنیم. کدام یک از این تیم‌ها کوچک هستند که می‌گوییم گروه‌مان آسان است.

پروین ادامه داد: نیجریه آنقدر تیم خوبی است که هر یک نفرشان دو نفر تیم‌های دیگر هستند و همه تیم‌ها مثل نیجریه سخت هستند. البته پرونده آرژانتین جداست چون آنها سرتا پا ستاره‌اند. بالا و پایین می‌رفتیم در جام جهانی حریف آسان نداشتیم. پس همین را بگوییم خدا را شکر اما نگوییم گروه و حریف‌مان آسان است.

پروین در مورد تقابل مسی با تیم ملی ایران گفت: مسی بازیکن بزرگی است اما خیلی زود است که او را بخواهیم بزرگ کنیم تا بچه‌های ما هنوز هیچی نشده از آنها بترسند. اگر با مسی آرژانتین برخورد نمی‌کردیم قطعا به یک تیم معروف و دو بازیکن دیگر مثل رونالدو و یا آلمان و پرتغال واسپانیا می‌خوردیم پس قرعه به نظر من زیاد مهم نیست ما باید خودمان برنامه‌ریزی داشته باشیم.

وی افزود:‌تا بازی ما با آرژانتین کی مرده کی زنده است. یک بار دیدی خدا خواست و مسی مصدوم شد و اصلا در بازی با ما سرمربی به جای اینکه او را به زمین بفرستد کنار خودش بنشاند از الان نباید مسی مسی کنیم. چون فایده‌ای ندارد و دردی هم دوا نمی‌کند.

پروین ادامه داد: ما هیچ حریفی را نباید دست کم بگیریم. از آرژانتین گرفته تا نیجریه. به نظر من کار بسیار سختی داریم و از الان هم فایده‌ای ندارد که بگوییم این گروه آسان است آن گروه سخت است.اگر حریفی را در جام جهانی دو دقیقه دست کم بگیریم چنان ضربه‌ای به ما می‌زنند که آن سرش ناپیداست اما باز هم می‌گویم آقایان به فکر تدارک خوب در جام جهانی باشید که نرویم و زنگ تفریح حریفان شویم. اگر با برنامه برویم و با برنامه مقابل این تیم‌ها ظاهر شویم قطعا حرف‌های زیادی جوانان ما برای گفتن دارند اما به شرطی که هیچ حریفی را حتی یک دقیقه هم دست کم نگیرند.

۱۳۹۲/۹/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...