نسخه چاپی

برنامه های آماده سازی رقیبان ایران

تیم ملی كشورمان برای حضور در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل هنوز بازی تداركاتی مناسبی را قطعی نكرده و سوال اینجا است كه حریفان ما چه برنامه‌ای دارند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم: به استثنای بوسنی‌وهرزگوین، آخرین حریف ایران در جام جهانی 2014 برزیل که در سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) هنوز دیداری در تقویم تیم ملی این کشور تا زمان برگزاری جام جهانی ثبت نشده، سایر رقبای ایران در جام جهانی در برنامه‌ای از پیش تعیین شده به میدان خواهند رفت تا آمادگی‌شان را برای حضور در مهم‌ترین تورنمنت فوتبالی دنیا افزایش دهند.

طبق برنامه‌ای که در سایت فیفا به ثبت رسیده، تیم ملی آرژانتین، قوی‌ترین و دومین حریف ایران در مرحله گروهی جام جهانی 2014 تا 31 ماه مارس سال 2014 (11 فروردین 93) دیدار دوستانه‌ای برگزار نخواهد کرد اما در این تاریخ در دیداری تدارکاتی در شهر بخارست به مصاف تیم ملی رومانی می‌رود که خودش را به مرحله پلی‌آف انتخابی جام جهانی هم رساند اما با قبول شکست برابر یونان نتوانست بلیت سفر به برزیل را به دست آورد.

در تقویم تیم ملی نیجریه بازی هم دوستانه‌ای دیده نمی‌شود اما این تیم در ابتدای سال جاری باید در تورنمنتی درون قاره‌ای با عنوان «قهرمانی ملت‌های آفریقا» شرکت کند. قهرمانی ملت‌های آفریقا تورنمنتی تحت نظارت کنفدراسیون فوتبال آفریقا است که در آن سرشناس‌ترین تیم‌های آفریقا تنها با بازیکنانی که در لیگ‌های داخلی کشورهای‌شان توپ می‌زنند با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

سومین دوره این رقابت‌ها را آفریقای جنوبی برگزار می‌کند که در آن تیم ملی نیجریه در گروه نخست و در کنار تیم‌های مالی، آفریقای جنوبی و موزامبیک قرار گرفته است. حریف ایران در جام جهانی 2014 اولین بازی خود را 11 ژانویه (21 دی) مقابل مالی، دومین بازی‌اش را 15 ژانویه (25 دی) برابر موزامبیک و سومین بازی خود را 19 ژانویه (29 دی) مقابل آفریقای جنوبی انجام خواهد داد.

۱۳۹۲/۹/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...