نسخه چاپی

كری بازیكن بوسنی برای ملی‌پوشان ایران

هافبك بوسنیایی سویا در خصوص هم‌گروهی بوسنی‌و‌هرزگوین با ایران گفت: شاگردان كی‌روش مقابل ما حرفی برای گفتن نخواهند داشت.

به گزارش نما به نقل از تسنیم: تیم ملی بوسنی‌و‌هرزگوین در مرحله گروهی جام جهانی 2014 برزیل با ایران، آرژانتین و نیجریه هم‌گروه است. مدافع و هافبک بوسنی و سرمربی پیشین کرواسی این تیم در خصوص هم‌گروهی‌های خود نظرات مختلفی دارند.

ایوان راکیتیچ، هافبک بوسنی و تیم سویا اسپانیا: پیش از این هم گفته بودم که بوسنی به دور بعد جام جهانی صعود خواهد کرد. آرژانتین مدعی قهرمانی است و به عنوان تیم اول صعود می‌کند و برای تصاحب جایگاه دوم 2 تیم بوسنی و نیجریه با هم رقابت خواهند کرد. از نظر من ایران حرفی برای گفتن ندارد و از همین حالا حذف‌ شده است. انجام بازی اول در هر تورنمنتی همیشه سخت است، چون انتظارات بالا است ولی بوسنی‌وهرزگوین می‌تواند حریفی مشکل‌ساز برای هر تیمی باشد.

گوردون شیلدنفلد، مدافع بوسنی و تیم پاناتینایکوس یونان: نسبت به کرواسی در گروه ساده‌تری قرار گرفتیم. در گروه کرواسی تیم ملی برزیل قرار دارد که نسبت به آرژانتین برای کسب جام بهتر و مدعی‌تر است. مکزیک و کامرون، هم‌گروهی‌های کراوات‌ها به مراتب قوی‌تر از نیجریه و ایران، هم‌گروهی‌های ما هستند ولی با این حال ممکن است شرایط در گروه ما هم شبیه به جهنم شود. حضور در جام جهانی موقعیتی است که هر تیم امکان دارد هر 4 سال یکبار پیدا کند و تمامی تیم‌ها تلاش خود را برای موفقیت در آن خواهند کرد. آرژانتین مدعی اول صعود از گروه F است ولی شاید در کنار آنها بوسنی‌و‌هرزگوین هم شگفتی‌ساز شد. چرا که نه؟

میرکو یوزیچ، سرمربی پیشین تیم ملی کرواسی: به نظر من آرژانتین و نیجریه امید اول صعود از این گروه هستند و ایران نباید حریف سرسختی برای بوسنی باشد. بوسنی تیمی در حال پیشرفت است و از انسجام لازم و استعدادهای خوبی هم برخوردار است. شک نکنید که هر تیمی که به مصاف بوسنی برود به مشکل خواهد خورد. گروه‌های F و A گروه‌های دشواری برای بوسنی و کرواسی هستند ولی آنها بدون شانس هم نیستند. تیم‌های آرژانتین و برزیل رقبای سرسختی برای بوسنی و کرواسی هستند و شکست آنها همانند ماموریت غیرممکن است.

۱۳۹۲/۹/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...