نسخه چاپی

عصبانیت رویانیان از مرد مورد حمایت علی دایی!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از اظهارات مربی دروازه بان ها كه گفته بود استقلالی دو آتشه است به شدت ناراحت شده و این موضوع را به گوش وی رسانده است.

به گزارش نما، صحبت های اخیر مربی دروازه بان های پرسپولیس که به ادعای خودش یک استقلالی تمام عیار است و البته کمترین نشانی از استقلالی بودن در وجودش دیده نمی شود، به شدت برای پرسپولیس حاشیه ساز شده و اظهاراتی که درباره عشق و علاقه به استقلال دارد، واکنش های مختلفی را از سوی پرسپولیسی ها به دنبال داشته است.

بهزاد غلامپور که از ابتدای حضورش در پرسپولیس با انتقادهای مختلفی مواجه شده بود، با توجه به مصاحبه اخیرش بیشتر در تیررس انتقاد پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس قرار گرفته است.

در حالی که پیش بینی می شد رویانیان به خاطر دایی از او حمایت می کند اما سردار هم به شدت نسبت به این مسئله واکنش نشان داده و علیه غلامپور موضع گیری کرده است.

مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به مصاحبه اخیر غلامپور که در آن مدعی شده بود، استقلالی دو آتشه است، اعلام کرده که صحبت های غلامپور توهین به مسئولان باشگاه، کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس بوده است. رویانیان از علی دایی خواسته که به غلامپور تذکر جدی بدهد تا چنین صحبت هایی را در مصاحبه های بعدی اش تکرار نکند.

سرمربی پرسپولیس که بابت شادی های بعد از گل غلامپور دل چندان خوشی از او ندارد، اگر چه در مصاحبه هایش به حمایت از غلامپور پرداخته اما در جلسه با مربی دروازه بان های تیمش تذکراتی به او داده تا به نوعی حرف رویانیان را هم به گوشش برساند.

سرمربی پرسپولیس به غلامپور این نکته را گوشزد کرده که در صورت تکرار چنین ادعایی در مصاحبه هایش از او حمایت نمی کند و شاید برای او دردسرساز شود!

۱۳۹۲/۹/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...