نسخه چاپی

دمای "تهران"به یك درجه زیر صفر رسید

امروز سامانه بارشی به سمت شرق كشور حركت می كند و بارش ها در سواحل مركزی و شرقی دریای خزر بویژه در گلستان و مازندران و دامنه های شرقی البرز، شمال شرق و برخی مناطق شرق كشور فعال بوده و بتدریج از اواخر امروز از مرزهای شرقی كشور خارج می شود.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران: امروز"سه شنبه 19 آذر ماه 92" سامانه بارشی به سمت شرق کشور حرکت می کند و بارش ها در سواحل مرکزی و شرقی دریای خزر بویژه در گلستان و مازندران و دامنه های شرقی البرز، شمال شرق و برخی مناطق شرق کشور فعال بوده و بتدریج از اواخر امروز از مرزهای شرقی کشور خارج می شود و امروز خلیج فارس مواج است.

براساس این گزارش، از فردا شب با ورود یک سامانه بارشی دیگر به غرب کشور بارش ها مجددا در استان های غربی و جنوب غربی آغاز می شود و تا اواسط هفته آینده این سامانه بر روی نیمه غربی کشور فعال خواهد بود و بارش ها در این مناطق ادامه خواهد داشت.

لازم به ذکر است، امروز با نفوذ توده هوای سرد دمای هوا بین 6 تا 10 درجه در در استان های ساحلی دریای خزر و اردبیل کاهش یافته همچنین دما در نیمه شمالی کشور نیز بین 4 تا 7 درجه کاهش می یابد.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان "تهران" امروز، نيمه ابري بتدریج افزایش ابر درپاره ای نقاط بارش باران و برف پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود با کاهش نسبت به روز قبل به 15 درجه و در کمترین حالت به 3 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر-1 درجه بالای صفر است.

۱۳۹۲/۹/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...