نسخه چاپی

عابدزاده: پنجشنبه در ایران خواهم بود

كاپیتان اسبق پرسپولیس و تیم ملی ایران گفت: از همه آنهایی كه این روزها به نوعی با من و خانواده ام ابراز همدردی كردند تقدیر و تشكر می كنم و امیدوارم در شادی هایشان جبران كنم.

به گزارش نما، احمدرضا عابدزاده در گفتگو با سايت رسمي باشگاه پرسپوليس افزود: درگذشت پدر و از دست دادن تکيه گاهي که يک عمر براي ما زحمت کشيد داغ بسيار سنگيني است و من اين روزها در غربت سخت ترين روزهايم را در غم از دست دادن پدرم سپري مي کنم و اميدوارم که بتوانم محبت همه آنهايي که اين روزها با من و خانواده ام ابراز همدردي کرده اند را جبران کنم.

عابدزاده درباره زمان سفرش به ايران گفت: با توجه به اينکه ايام تعطيلات کريسمس نزديک است براي تهيه بليت و سفر فوري به ايران با کمي مشکل مواجه شدم اما بالاخره بليت پرواز را تهيه کرده و چهارشنبه عصر پس از چندين ساعت توقف در فرودگاه استانبول عازم تهران خواهم شد و انشاالله روز پنجشنبه به ايران مي رسم و بلافاصله هم به اصفهان خواهم رفت تا بر سر مزار پدر خدابيامرزم بروم. با اين شرايط پس از اينکه نتوانستم در مراسم تشييع و تدفين پدر عزيزم حضور يابم در مراسم ترحيم که صبح روز چهارشنبه برگزار مي شود نخواهم بود. روز يکشنبه مراسم شب هفت در اصفهان برگزار مي شود و دوستانم در تهران لطف کرده و در حال برنامه ريزي هستند تا مجلس ترحيمي که احتمالا روز دوشنبه خواهد بود در تهران برگزار شود.

عابدزاده در پايان گفت: از زمان فوت پدرم پيام هاي ابراز همدردي مردم فوتبالدوست و هواداران را در فضاي مجازي و اينترنت مطالعه کرده و با خواندن پيام هاي محبت آميز و همدردي آنها اشک ريختم. طي اين روزها خيلي ها با صدور پيام تسليت با من ابراز همدردي کردند. از اعضاي تيم فوتبال پرسپوليس تا مديران باشگاه ، پيشکسوتان و بزرگان پرسپوليس و خيلي ها که روزگاري با هم بوديم از همه آنها سپاسگزارم و اميدوارم که در شادي هايشان جبران کنم. در اين ميان آقاي رويانيان و آقاي کربکندي با حضور در مراسم تشييع و تدفين لطف خود را بار ديگر به من نشان دادند. بنده با آقاي رويانيان تماس گرفتم و بر حسب وظيفه از ايشان تشکر و قدرداني کردم. اينکه مديرعامل باشگاه پرسپوليس به رغم مسئوليت هاي زيادي که دارد و در مراسم تشييع حضور يافته برايم بسيار ارزشمند و فراموش نشدني است. از ايشان سپاسگزارم و بار ديگر از رسانه ها و همه آنهايي که طي اين روزها با صدور پيام تسليت يا ابراز همدردي در فضاي مجازي خود را شريک غم هاي من دانستند بي نهايت سپاسگزار و ممنونم. اميدوارم بتوانم که محبت مردم و همه پيشکسوتان و مسئولان را جبران کنم. غم از دست دادن پدر بسيار سخت است و اين روزها من در غربت با مطالعه پيام هاي مردم کمي آرام گرفتم و اميدوارم که بتوانم لطف مردم را جبران کنم.

۱۳۹۲/۹/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...