نسخه چاپی

حمله به پرویز مظلومی این بار در فضای مجازی!

دومین تجربه تلخ مربیگری پرویز مظلومی پس از تحریك پرسپولیسی ها با انتقاد گسترده از وی مواجه شده است.

به گزارش نما، شاید بتوان پرویز مظلومی را تنها مربی فوتبال دانست که هم برای استقلالی ها و هم برای پرسپولیسی ها خاطره ساز شده است.

مدتی است که آبی ها به خاطر چهار برتری پیاپی در دربی عدد ۴ را به نشانه کری خوانی به رخ پرسپولیسی ها می کشند و این عدد را مدیون پرویز مظلومی هستند که در دوره خود این اتفاق بزرگ را رقم زد.

مظلومی اما برای پرسپولیسی ها نیز خاطره ساز است چراکه در دربی پنجم و زمانی که تیمش با دو گل و یک یار بیشتر از پرسپولیس پیش بود با مشت های گره کرده پرسپولیسی ها را تحریک کرد و کمی بعد آن اتفاق تاریخی رخ داد؛ ایمون زاید به میدان رفت و در ۱۰ دقیقه سه گل به ثمر رساند تا مظلومی با حالتی کاملا دگرگون زمین مسابقه را ترک کند.

خیلی ها فکر می کردند مظلومی تجربه خوبی از آن دربی معروف کسب کرده است اما در بازی روز گذشته پرسپولیس برابر مس کرمان اتفاقی دیگر رقم خورد که نشان داد این مربی هنوز رفتارهای آماتورگونه خود را حفظ کرده است.

در اوایل نیمه دوم داور یک پنالتی به سود پرسپولیس اعلام کرد و پس از اینکه خلعتبری آن را به گل تبدیل کرد مظلومی به داخل زمین رفت و شاگردانش را از زمین بیرون کشید. وی الفاظ ناپسندی نیز به داور نسبت داد که در تصاویر تلویزیونی قابل تشخیص بود.

داور وی را اخراج کرد و زمانی که قصد ترک زمین را داشت به پرسپولیسی ها عدد ۴ را نشان داد و همین کافی بود تا گل های دیگر یکی پس از دیگری وارد دروازه تیمش شود و در انتها هواداران پرسپولیس به تلافی اقدام وی عدد ۶ را به رخش بکشند.

این اتفاق باعث شد هجمه گسترده ای علیه مظلومی در فضای مجازی به راه افتد و این بحث مطرح شود که آیا وی برای سومین بار نیز چنین اشتباهی را مرتکب می شود یا خیر.

برخی نیز با کنایه از رفتارهای آماتورگونه شخصی صحبت می کنند که منتقد یک مربی بزرگ مثل کارلوس کی روش است.

۱۳۹۲/۹/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...