نسخه چاپی

حركت جوانمردانه علی دایی در بازی دیروز

عکس خبري -حركت جوانمردانه علي دايي در بازي ديروز

سرمربی پرسپولیس بعد از گل های پنجم و ششم نخواست در روزی كه مس خرد شده بود هواداران این تیم بیشتر از این ناراحت و سرافكنده شوند.

به گزارش نما، هر چند گروهی از دوستداران فوتبال برخی حرکات دایی در کنار خط طولی را نمی پسندند و به این معترضند که او هم مثل بعضی از مربیان وطنی می خواهد داور مسابقه را تحت تاثیر فریادها و البته کاریزمای خود قرار دهد، اما روز گذشته رفتاری از دایی در کرمان دیدیم که می تواند مورد توجه کمیته اخلاق قرار بگیرد و به عنوان نمونه ای از رفتار جوانمردانه در بازی های داخلی قلمداد شود.
علی دایی بعد از گل های پنجم و ششم تیمش و در هم شکستن تیم میزبان مثل همیشه خوشحال بود و در جشن بعد از گل بازیکنان داخل زمین و نیمکت نشینان شرکت کرد اما دو سه مرتبه با توپ و تشرهای اساسی به اعضای تیمش اجازه نداد زیاد از حد شادی کنند و به نوعی نخواست در روزی که مس خرد شده بود هواداران این تیم بیشتر از این ناراحت و سرافکنده شوند.
دایی با ایجاد آرامش روی نیمکت تیمش می دانست که در خانه حریف رفتارهای عجیب و شادی های زائدالوصف اعضای تیم او می تواند نیمکت نشینان و هواداران مس را بیش از پیش تحقیر کند اما هرگز اجازه این رفتار را نداد تا به خاطر این رفتارش طلسم شکنی او در کرمان بیشتر به چشم بیاید.
سایت گل

۱۳۹۲/۹/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...